Fandom

Razem będziemy potęgą

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Razem będziemy potęgą to 1 odc Zwierząt z Polski

Fabuła

Zaczyna się od żartobliwego przedstawienia bohaterów. Przedstawiany, dotąd stojący sztywno Louis, nagle zaczyna się ruszać i chce zrobić żart Pingwinkowi .Jednak Jade go ostrzega   i Louis mówi-Jade Chol**a zniszczyłaś mi kawał dla Pingwinka-.I się zaczyna Bitwa na ryby.Crash ich zatrzymuje i mówi że to niezdrowe bić się czymś pysznym.Wtedy słyszą pukanie do drzwi swej bazy. Pingwin stojący na progu przedstawia się jako HayPad i prosi o kilka dni przenocowania, ponieważ jest bezdomny. Crash, chociaż nieufny, zgadza się na to. HayPad jest on na początku wredny dla oddziału. Crash jest wściekły, że HayPad jest niewdzięcznikiem- oni udzielili im schronienia, a on utrudnia im życie. Postanawia wyrzucić HayPada na bruk, jednak ten zostaje porwany przez Bulgota.Oddział Wyrusza mu na pomoc. Rozpoczyna się walka. Lecz wredny charakter HayPada dał o sobie znać- pingwin przyłączył się do Bulgota. Widząc jego zdradę, Crash mierzy go wzrokiem pełnym pogardy, a Louis nazywa go zdrajcą, świnią, kanalią ( i kilkoma innymi epitetami, których niestety nie możemy powtórzyć). Wtedy HayPad unosi się honorem, stwierdza, że w zasadzie doświadczył samoponiżenia. Udaje przed Bulgotem, że dalej z nim współpracuje, a potajemnie, będąc doskonale obeznanym w mechanice, rozmontowywuje jego maszyny i baza delfina wybucha. Wszyscy razem wracają do bazy i przyjmują HayPada do oddziału na stopniu mechanika.

Cytaty

  1. Louis: Jade, Chol**a, zniszczyłaś mi kawał dla Pingwinka!
  2. Crash: Blastery?
    • Luke: Są!
    • Crash: Granaty, miny, transport, i inne podobne hard uderzacze?
    • Nowak i Magazynowy: Są!
    • Crash: Sos...BARBECUE!?
    • Louis:(chichocze) Przepraszam, skończył się!
  3. Pingwinek (na widok Bulgota): Aaaaa!!!
  • Bulgot: B.                                                                                                                                              4. Crash Witaj HayPad w oddziale!!!
  • HayPad dziękuje ale mnie d**a boli dlatego idę to łazienki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki