Fandom

Remus

1098stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze32 Udostępnij
Gatlin minigun original.jpg

Ulubiona Brón Remusa-Minigun

Urlghk.jpg

Bazooka i Nabój-Ulubiona bróń Remusa "Mała" wyrzutnia

Remus - wilk szary. Jest komandosem w oddziale James'a, w którym pełni funkcję specjalisty od wybuchów. Potrafi grać na gitarze basowej razem z Simonem. Jest utalentowanym muzycznie wilkiem. Prowadzi Lamborghini Veneno do wyścigów,normalnie Prowadzi Mercedes Benz GL. Jest szybki. Jego marzeniem jest moc niewidzialności. Remus nauczył się Lwiego Ryku od Kyoyi. Nienawidzi uporczywych opryszków takich jak Igor, momentalnie chce ich zdzielić swoją gitarą. Uwielbia straszyć Losera. Jest jedynym członkiem Oddziału nad którym nie panuje Jamie. Jego ulubiona Broń to Minigun i wyrzutnia Rakiet (Taka mała wyrzutnia) oraz obrotówka. Został stworzony przez Jake398, jednak z związku z porzuceniem przez niego Oddziału Jamesa, obecnie jest własnością Michalomatka, w związku z czym dołączył do Aliantów Z.

Historia

Remus pochodzi z Grenlandii. Potem wyjechał do Anglii.. Gdy został nastolatkiem, zakumplował się z James'em i Simonem. Na szkoleniu poznał Losera (którego znienawidził). Dolączył do oddziału.Jest najstarszy i największy z grupy.Ma przezwisko Grizzly Wolf. Będąc w zoo zakumplował się z Royem i Burtem. W zoo lubił wozić morta na grzbiecie. Zabił Nachosaina zrzucając na niego wieżę zegarową ponieważ ten chciał ich unicestwić.

W 2014 roku zwolnił się z Oddziału Jamesa. Chciał zdobyć nową pracę. W tym celu zaczął poszukiwać jej przez telewizję. Nie udało się na żadnym z zwierzęcych kanałów jej znaleźć. W ostateczności włączył kanał Animal Evil TV . Puszczany był tam program o nowo powstających Aliantach Z. Była tam oferta pracy....i się zatrudnił. Od tej pory należy do Aliantów Z.

Wygląd

Remus to ładny wilk szary. Ma białą część głowy oraz grzbiet i szary ogon z białą końcówką. Posiada też czarną grzywę.

Śpiewając piosenki nosi czarną koszulkę, kolczyk w uchu i gitarę basową.

W 2 Sezonie Jest bardziej podobny do Realnego wilka. Nie ma Białego Futra na ciele. Jest ciemnoszary z czarnym ogonem i czarną Grzywą.

(prawdopodobnie)W ZnK jest ciemniejszy, ma czarną grzywę, białe końce łapek, białe podbrzusze i białe futro na szyji i na pyszczku. Ma teraz jedno ucho białe i Zielone nie żółte oczy.

Ciekawostki

  • Jest wzorowany na Remusie Lupinie z Harry'ego Pottera.
  • Umie grać na gitarze basowej.
  • Jest nieustraszony.
  • Jest zawsze na luzie.

Dubbing

Remusa Dubbinguje Andrzej Chudy.

Cytaty

Julian: Mort nie tykaj stopy.

Remus: Czemu?

Julian: Bo nie ma dżemu.

Relacje Z innymi Bohaterami

Z Simonem

Simon to najlepszy przyjaciel Remusa. Pomógł mu w wielu sytuacjach. Ma z nim Dobre Relacje. Remus i Simon są Jak bracia Fred i George, Nigdy się ze sobą nie rozstają. Mają podobne zainteresowania. Czasami się ze sobą sprzeczają ale rzadko i Krótko. Obydwaj Grają na Gitarach basowych.

Z Jamesem

James To przyjaciel Remusa. Wspiera go i Faworyzuje. Remus ma do niego zaufanie,lecz czasem są wypadki w których Jamie Boi się Remusa. Remus czasami nawet broni James'a. Gdy Jamie Jedzie na Solo Misję, Remus martwi się o Szefa. Remus bardzo podziwia swojego szefa. Oby dwaj są twardzi. Simon też jest Twardy, dlatego w trójkę są najbardziej walecznymi członkami oddziału. Po odejściu z oddziału się w ogóle nie widują.

Z Loserem

Remusa wkurza Loser, ma z nim złe relacje.Kanarek Boi się Remusa.Remus nie może zcierpieć jego towarzystwa.Czasami James,Simon i On zastanawiają sięPo co go przyjęli do oddziału?Jednakże Szeregowy jest potrzebny.Głupiutki kanarek co prawda nie ogarnia wielu rzeczy,lecz umie on użyć uber słodyczy i przez to Remus i reszta go tu jeszcze trzymają.

Z Julianem

Remus uważa że Julek jest stuknięty, mimo to bardzo go lubi. Czasami Lemur jest pomysłowy. Remus lubi go straszyć. Zarówno Lemur jak i Wilk lubią muzykę więc się Dogadują. Remus często z nim i Simonem grają na Gitarach. Ogólnie Wilk ma dobre Relacje z Lemurem.

Z Mortem

Remus lubi Morta, i często wozi go na swoim grzbiecie. Mały Lemurek i Wilk mają dobre Relacje. Remus broni Morta, za co Mort jest mu wdzięczny. Lemurek uczy się często od niego. Mort dzięki niemu trochę zmądrzał. Mort jest jego dobrym kolegą. Remus jest zadowolony z towarzystwa niewielkiego kolegi.

Z Mauricem

Remusowi jest żal że palczak musi tak pracować. Ogólnie są wobec siebie obojętni. Wilk czasem pomaga palczakowi w myciu naczyń i robieniu koktajli. Remusowi jednak trochę nie pasuje marudzenie Maurice'a, wilk wolałby żeby on też coś robił. Palczak jest trochę nieprzekonany co do wilka.

Z Sharpnerem,Splitsem i Regiem

Remus lubi ich, lecz ich relacje są obojętne. Są jego kolegami, ale nie wiadomo, jakie mają relacje, czy się kłócą, nie wiadomo.

Z Aliantami Z

Początkowo, podczas zatrudniania się bał uzbrojonych kameleonów, homarów z loserami laserami bądź robotów. Jednak zaprzyjaźnił się i stał się "zły".

Rola w Oddziale

Jego rola to specjalista od detonacji.

Ulubione rzeczy i Umiejętności

Remus potrafi świetnie grać na Gitarze Basowej, potrafi ładnie malować i rysować. Jego ulubionym kolorem jest czarny, jego ulubione jedzenie to pizza z szynką, czosnkiem i sosem czosnkowym. Jego ulubione to starożytna - Topór, Nowożytna - Minigun. Zna też judo, taekwondo, karate i kung-fu, potrafi także jeździć autem.

Lęki

Lękiem Remusa jest śmierć bliskich i Szerszenie.

Cechy Charakteru

  • miły,
  • porywczy,
  • waleczny,
  • zdolny,
  • niszczycielski,
  • przyjacielski,
  • inteligentny.
Boom!.png

Remus-Piosenka Spadł Meteor

Lamborghiniaventador-venenom.jpg

Auto Do Drifftu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki