Fandom

Ricky

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Ricky- samiec żółwia skórzastego i obok Elli główny bohater serialu PLiŻ. Niżej podpisaną jest GosiElla.

Wygląd

Po przybyciu do nowego świata

Ricky o 1/4 głowy wyższy od Elli, kolorystykę ma taką samą jak w oficjalnej wersji. Mianowicie ma niebieskie oczy, srebrną skórę przechodzącą w szary na czole i końcach łapek. Z wyglądu jest raczej połączeniem żółwia (głowa i łapki zbliżone raczej do wyglądu płetw, gdy ma złączone palce i mały ogonek) i człowieka (reszta ciała). Na głowie nosi czerwoną czapkę z jego inicjałem, której nigdy nie zdejmuje. Ma również czarne spodnie, koszulkę i buty oraz ciemnobrązowy pas, do którego przytwierdzona jest pochwa na nóż (oczywiście, nóż jest w środku...). Jest też dobrze umięśniony i postawny.

Przed przybyciem do nowego świata

Wygląda, jak w filmie "Żółwik Sammy 2" i serialu "Żołwik Sammy i spółka" (jeśli nic Ci to nie mówi, link jest powyżej). Taki wygląd towarzyszy mu również przy długim kontakcie z wodą morską lub oceaniczną.

Jako policjant

2016-06-21 11.52.04-1.jpg

Ricky w mundurze policyjnym

Ricky w odcinku "Bliźniaki, częsć 2" przebiera się za policjanta. Nosi wtedy ciemnobrązowe buty będące połączeniem desantów i glanów, czarny pas i luźne spodnie. Góra munduru jest zielona z przyczepioną na lewej piersi, złotą blachą. Czapka różni się tylko tym, że widnieje na niej herb królestwa księżniczki Arii, a zamiast litery "R", podobnie, jak na granatowych naramiennikach, wyszyty ma stopień sierżanta sztabowego.

Życie na rafie

Spędza czas na pomocy dziadkowi w przenoszeniu wiszących głazów (aby na kogoś nie spadły), prawdopodobnie stąd wzięła się jego siła. Dzień kończy wieczornym patrolem rafy. Często uganiają się za nim dziewczyny, przed którymi ucieka.

Charakter

Dość wyluzowany, acz czasem porywczy i impulsywny. Lubi ryzykować i jest inteligentny. Bywa dosadny i umie mówić o uczuciach, choć nie potrafi powiedzieć o nich Elli. Nie wierzy w przesądy, jest raczej realistą. Ma charyzmę i poczucie humoru. Jest opiekuńczy i troskliwy tylko dla Elli, gdyż wobec reszty pozostaje nieufny, choć w środku uważa ich za dobrych przyjaciół. Jest bardzo przebiegły, szczególnie w stosunku do adoratorów Elli. Pewny siebie, zarozumiały i drażliwy.

Umiejętności

Posiada niezwykłą siłę. Jest także szybki, zwinny i bardzo dobrze walczy, szczególnie nożem. Potrafi grać na organkach i gitarze.

Relacje

Z Ellą

Zakochał się w niej od pierwszego wejrzenia. W pierwszym odcinku, po spotkaniu jej, nawet podczas pracy nie potrafi o niej zapomnieć i płynie do niej po wieczornym obchodzie, kiedy wszyscy śpią. Podczas serii wielokrotnie ja podrywa oraz wykazuje się wobec niej troskliwością i opiekuńczością, jest jego najlepszą przyjaciółką i tak też ją traktuje. Mimo, że Ella trochę go zlewa, on z biegiem czasu coraz bardziej się w niej zakochuje i mimo, że nie boi się tego okazać, nie potrafi jej o tym powiedzieć. Czasem jest o nią przeraźliwie zazdrosny i zaborczy, choć niekiedy słusznie. Zwykle tylko krzywo patrzy praktycznie na każdego chłopaka, z którym ta rozmawia i zaraz próbuje popisać się przed Ellą, by odwrócić jej uwagę od kolejnego adoratora. Mimo, że nie są parą oficjalnie, Ricky poniekąd traktuje ją jak swoją dziewczynę, czasem zwraca się do niej per "skarbie", przytula ją, chwyta za rękę, itp. Czasem śni o Elli. 
2016-05-01 20.11.50-1.jpg

Ella w jednym ze snów Ricky'ego

Z Gosią

Są spoko przyjaciółmi.

Z Glorią

Lubi ją, ale tak naprawdę w ogóle go nie pociąga ani fizycznie, ani psychicznie. Gloria często się do niego przymila (co jest brane przez Ellę jako zauroczenie obustronne) i udaje miłą i słodką dziewczynkę. Mimo jej starań, Ricky i tak kocha tylko Ellę.

Z Robertem

Nienawidzą się i często ze sobą rywalizują o względy Elli. Robert lubi wściekać Ricky'ego. Mimo to trochę się go boi. Ricky wie, że ten współpracuje z Mal'em, ale nikt mu nie wierzy.

Ze Skipper'em

Lubią się i dobrze dogadują. Skipperowi imponuje siła Ricky'ego.

Z Rainbow Dash

Nawet dobrze się rozumieją.

Z Kowalskim

Nie przepadają za sobą. Ricky'emu przeszkadza niezdecydowanie i chełpliwość naukowca.

Z Twilight Sparkle

Lubi jej dokuczać, ale robi to tak, by się nie obraziła, bo wygląda mu na kogoś porządnego.

Z Rico

Podoba mu się jego destruktywne myślenie. Uważa, że z tym pingwinem nie można się nudzić.

Z Pinkie Pie

Razem z nią płata figle innym, dobrze się dogadują.

Z Szeregowym

Nie lubi jego dziecięcej naiwności i miłości do Słodkorożców. Mimo to, stara się być wobec niego w porządku.

Z Fluttershy

Trochę denerwuje go jej nieśmiałość, ale nawet ją lubi.

Z Królem Julianem

Wie, że lemur tylko żartuje, iż podrywa Ellę, aczkolwiek, mimo woli, jest o to trochę zazdrosny i każe mu "trzymać łapy przy sobie". 

Z Rarity

Jest pierwszą osobą, której Ricky poradzi się przy problemie z Ellą.

Z Maurice'em

Wygląda mu na spoko gościa. Lubi z nim współpracować.

Z Applejack

Nie przepada za nią, dobija go jej szczerość, ale są wobec siebie w porządku.

Z Brut'em, Droit'em i Fou

Nie boi sie Brut'a, uważa, że on tylko struga twardziela, a w środku jest miękki. Nieraz spuści mu porządny łomot, gdy ten próbuje skrzywdzić Ellę.

Droit'a nie znosi, ale uważa, że ten nie ma z nim szans u Elli, więc nie przejmuje się nim zbtnio. Choć w niektórych odcinkach bywa zazdrosny.

Wobec Fou jest raczej obojętny, uważa go za wariata.

2016-03-06 16.03.01-1.jpg

Ricky po kontakcie z eliksirem

Wcielenia

Ricky, po kontakcie z eliksirem Kowalskiego i Twilight, nie zmienia kolorystyki, lecz, podobnie, jak w aktualnej wersji, jest żółwio-człowiekiem (ale my nazywamy to po prostu żółwiem) i posiada czerwoną czapkę z jego inicjałem, ma też spodenki w tym samym kolorze, biały T-shirt i jasnobrązowe buty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki