FANDOM

Rico - pingwin i główny bohater.

Charakter

Rico to "pingwin demolka". Jest chaotyczny. W swoim brzuchu przechowuje bardzo wiele przedmiotów, które przydają się podczas akcji Oddziału Skippera. Ma lalkę Pannę Perky, którą uważa za swoją dziewczynę. Ma uczulenie na ckliwą gadkę. Jego ulubionym słowem jest "KA-BOOM!", którego często używa. Ma problem z mową, jednak w drugim i trzecim sezonie PzM bardzo poprawiła mu się dykcja. Ma dobre relacje ze Skipperem, przynajmniej ów nigdy nie zwalił na niego winy.Jeden z ulubieńców wielu ludzi. W pojedynku niemal dorównuje Skipperowi. Jest nieobliczalny. To niekulturalny pingwin, ale da się lubić. Jak wynika z jego zachowania, raczej nie grzeszy inteligencją, mimo to wykazuje się dużą ofiarnością i przywiązaniem do przyjaciół.

Wygląd

Jako jedyny z pingwinów, Rico może pochwalić się irokezem i szramą na dziobie. W serii "Madagaskar" jednak owych nie posiadał. Jest wysoki i muskularny, ale dosyć brzydki.

Zdolności

Główną umiejętnością Rico jest wymiotowanie przedmiotów, które w danym momencie są potrzebne. Oprócz tego potrafi nieźle wysadzać. W oddziale jest agentem do zadań specjalnych, co wskazuje na to, że Rico dobrze walczy i jest silny. Umie też ładnie śpiewać ( co przy jego chrypowatym głosie wydaje się dziwne).

Relacje z innymi

Ze Skipperem

Rico jest mu bezgranicznie oddany i zawsze spełnia jego polecenia bez szemrania.

Z Kowalskim

Kowalski i Rico to para przeciwieństw. Mimo to lubią się, a naukowiec czasami wykorzystuje psychopatę do testowania swoich wynalazków.

Z Szeregowym

Raczej się lubią, ale nie widać między nimi szczególnych relacji.

Fanfakty

  • Według fanfaktów ma wielbicielkę - Rebeccę. Oraz matkę Ricarską, ojca Ricarskiego i brata Ace'a.
  • W Star Penguies of Madagascar Wars nazywa się Rico-Wan-Kaboomi.
  • W Pinguvengers Jest Ricoeyem czyli  parodią Hawkeye'a.
  • W fikcji Pingwiniafanka1   i  Hussa Rico ma z Louisem i Łysym dobre relacje ze względu na swój szalony charakter i tendencje do wysadzania.
  • W fikcji Kotka167 przejętej przez Pingwiniafanka1 postać Jacka jest inspirowana Rico.
  • W fikcji *(nie teraz sorry) mówi z akcentem polskim tak jak Kowalski.
  • W nadchodzącej fikcji Mroczne Tajemnice Rico jest byłym kanibalem.
  • W fikcji Zurii122 zerwał z lalką ponieważ zakochał się w Riji.
  • W Pingwiny z Więzienia Rico jest psychopatą oskarżonym o morderstwo swojej rodziny.Charakterem i wyglądem przypomina Jokera z DC Comics.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki