FANDOM

Robert- samiec żółwia morskiego i poniekąd antagonista serialu PLiŻ, gdyż swoim niezdyscyplinowaniem nieraz przeszkadza w misji. Autorka to GosiElla.

Wygląd

Po przybyciu do nowego świata

Robert jest wzrostu Ricky'ego, kolorystyką ma taką samą, jak w oficjalnej wersji. Mianowicie ciemnobrązowe oczy i żółta skóra przechodząca w czerwień na końcach łapek. Z wyglądu, podobnie, jak Ella i Ricky, jest połączeniem żółwia (głowa, wygląd dłoni zbliżony do wyglądu płetw, gdy ma złączone palce i mały ogonek) i człowieka (reszta ciała). Na głowie nosi odwróconą tyłem, brązową czapkę, której nigdy nie ściąga. Ma też grubą, granatową bluzę, jasnobrązowe spodnie dresowe i czarne buty.

Przed przybyciem do nowego świata

Wygląda, jak w serialu "Żołwik Sammy i spółka" (jeśli nic Ci to nie mówi, link jest powyżej). Taki wygląd towarzyszy jej również przy długim kontakcie z wodą morską lub oceaniczną.

Charakter

Jest zarozumiały i pewny siebie. Uwielbia denerwować innych, zwłaszcza Ricky'ego, który jest jego największym rywalem, jeśli chodzi o Ellę. Nie jest zbyt mądry, ale za to inteligentny i sprytny. Ma kompleks wyższości.

Umiejętności

Jest dość silny, choć nie tak bardzo jak Ricky, potrafi bardzo szybko biegać.

Relacje

Z Glorią

Nawiązali ze sobą współpracę. Ona próbuje omamić Ricky'ego, by przestał interesować się Ellą, którą Robert "sobie zabierze".

Z Ellą

Jest w niej zakochany, ale tylko pod względem fizycznym. Próbuje wszystkiego, by jej zaimponować i odwrócić ją od Ricky'ego, ale mu to nie wychodzi. Często chwyta ją w talii, ku zazdrości Ricky'ego. Tak naprawdę nie wie, że kocha kogoś innego.

Z Ricky'm

Nienawidzą się do żywego i cały czas rywalizują o Ellę. Robert ciągle próbuje go zezłościć, wie bowiem, że Ella nie chce, by się bili i gdyby Ricky mu przyłożył, dziewczyna by się od niego odwróciła.

Z Gosią

Robert woli jej nie denerwować, bo Gosia wie, że on podkochuje się w Elli tylko pod względem fizycznym.

Ze Skipper'em

Nie przepadają za sobą.

Z Rainbow Dash

Robert trochę się jej boi, gdyż nie chce, by mu przyfanzoliła.

Z Kowalskim

Uważa, że jest przemądrzały.

Z Twilight Sparkle

To samo, co u Kowalskiego.

Z Rico

Preferuje ideologię, którą się kieruje, a za jego osobą nie przepada.

Z Pinkie Pie

Jest zbyt optymistyczna, ale w porównaniu z innymi, to nawet ją lubi.

Z Szeregowym

Nie znosi tych jego Słodkorożców i jego samego również.

Z Fluttershy

Nie lubi jej, jest, jak dla niego, zbyt nieśmiała i wrażliwa.

Z Królem Julianem

Rozwalają go jego teksty, ale, podobnie, jak Ricky, nie lubi, gdy ten przystawia się do Elli, nawet, jeśli to żarty.

Z Rarity

Uważa ją za pedantkę z kompleksem wyższości.

Z Maurice'em

Uważa, że jest gruby i ociężały.

Z Applejack

Wolałby nie znaleźć się w jej lasso.

Z Mal'em, Brut'em, Droit'em i Fou

Wraz z Glorią, współpracuje z nimi i Mal'em więc jest wobec nich w porządku.

2016-03-06 16.03.26-1.jpg

Robert po kontakcie z eliksirem Twilight i Kowalskiego

Wcielenia

Robert, po kontakcie z eliksirem Kowalskiego i Twilight, nie zmienia swojej kolorystyki, lecz, podobnie, jak w aktualnej wersji, jest żółwio-człowiekiem (ale my nazywamy to po prostu żółwiem) i nosi odwróconą ciemnobrązową czapkę, której nigdy nie ściąga, ma też błękitną koszulkę na ramiączkach, jasnoszare rybaczki i jasnobrązowe buty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki