FANDOM

Robin- dowódca oddziału nazwanego jego imieniem, pingwin białobrewy.

Wygląd

Robin jest bardzo smukły i wysoki. Bez wątpienia także przystojny, ale ma bardzo tajemniczą urodę (trochę to mówi o jego charakterze). Jego fryzurę tworzy zaczesany do tyłu i postawiony, nieduży kosmyk czarnych piór. Zawsze ma przy sobie swój atrybut, którym jest sztylet, jego jedyna broń.

Osobowość

Robin to niezwykle przebiegły, tajemniczy i sprytny facet, jednak zdecydowanie najbardziej charakterystycznym elementem jego osobowości jest cynizm. Do każdej sytuacji potrafi podejść z drwiną i do wszystkiego podejść z dystansem. Jest silnie samoświadomy, zna swoje dobre i słabe cechy, starając się ukrywać te drugie. Często wygłasza filozoficzne myśli, które mają podsumować głupotę tego świata i skomentować, jak śmiertelnicy mało wiedzą i jacy są słabi wobec potęgi istot stojących nad nimi wyżej. Często wykazuje tendencję do rządzenia się, bo wie, że jeśli nie będzie się podwładnych trzymać za przysłowiowy ryj, to wejdą szefowi na głowę. Nigdy, przenigdy się niczego nie boi (albo dobrze ukrywa swój strach). Jego ulubionym trunkiem jest Jack Daniels, który pije przy każdej okazji, na śniadanie, obiad i kolację (jednak jako istota nieśmiertelna nigdy się nie upija ani nie ma problemów z żołądkiem). Geniusz z zakresu nauk humanistycznych - doskonale włada słowem pisanym, zna wiele języków, orientuje się w światowej polityce i historii. Charakteryzuje się też posiadaniem czarnego poczucia humoru i często, aby podkręcić atmosferę w przerażającej sytuacji, opowiada śmieszno-straszne żarciki.

Relacje z innymi

Z Lambertem

Wilk jest najlepszym przyjacielem Robina, ale raczej nie okazują sobie czułości. Najczęściej kłócą się ze sobą. Najczęściej Lambert chce udowodnić przywódcy wyższość nauk ścisłych nad humanistyką, a pingwin wytacza argumenty, które świadczą odwrotnie. Lambert jednak wie, że musi uważać na Robina, aby nie przesadzić- szef mógłby go z łatwością pokonać w walce, bo ma większą moc.

Z [Declanem

Dobrze się dogadują, bo mają podobny styl- luzacki. Raczej nie ma pomiędzy nimi spięć czy nieporozumeń.

Z Lucasem

Podobnie jak Lambert i Declan, Robin darzy Lucasa niechęcią i najchętniej by go wyrzucił z oddziału, gdyby nie to, że samiec hieny jest synem demona.

Umiejętności

  • Ma wielki talent krasomówczy.
  • Pisze doskonałe teksty (prozą i wierszem).
  • Wie wszystko z zakresu historii i polityki.
  • Potrafi znakomicie argumentować i negocjować.
  • Bardzo dobrze walczy.
  • Jest silny (silniejszy jest już tylko Lucas).

Ciekawostki

<zostaną dopisane potem>

Inspiracje

  • Alucard
  • Pit Carter

Więcej z Fandomu

Losowa wiki