Fandom

Rodzina zastępcza

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Rodzina zastępcza – fanowski odcinek Pingwinów z Madagaskaru, autorstwa Dżusta .

Opis odcinka

Wilczy sąd zaczął interesować się Felixem. Chcą go zabrać do rodziny zastępczej, ze względu, iż mieszka u Szenzii i Siergieja, a jego prawdziwi rodzice są nie znani (nie wspominając już, że wilk i wilczyca żyją w związku pozamałżeńskim). Wilczyca bierze wolne i razem z chłopakiem chcą zatrzymać przy sobie szczenię. Dochodzi do rozprawy. Zeznają świadkowie. Wszyscy odmiennie. Wilczy sąd jest bardzo inteligenty i szczegółowy. Super Anka jest sędziną. Kluczem do rozwiązania sprawy są zeznania Felix'a. Podczas przesłuchania małoletniego pada pytanie: "Kim są Twoi rodzice?". Szenzii i Sergiej wpadają w panikę. Jednak dzwoni dzwonek pożarowy, Felix nie udzielił odpowiedzi, a ich to cieszy. "Cieszycie się państwo, że w budynku może być pożar?!" zapytał jeden ze świadków. "No.. e.. zapewne to mówi ten pożar!" obroniła się Szenzii. Kiedy wszyscy wyszli z sali okazało się, że alarm był fałszywy."No kurde, no?!" wszyscy patrzą się na wilki. "To... powiedziałby właśnie ten pożar >>no kurde, no! Nie podpaliłem sądu<<".

Jednak ostateczną decyzją sądu było "umieszczenie nieletniego w rodzinie zastępczej, uniemożliwiając mu kontakt z dotychczasowymi opiekunami, ze względu na miejsce zamieszkania rodziny zastępczej i jego dobro".

Gdy Felix odchodził wilcza para płakała.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki