Fandom

Rose Tyler

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Rose - Postać z serialu "Doctor Who", tu jednak zapasowa szeregowa w oddziale Skippera. Jest wilkiem. Stworzona przez Zizi113.

Charakter - Rose jest postacią o różnym charakterze, lecz głównie cechuje się dobrocią i wyrozumiałością. Jednak ten, kto rozzłości Rose Tyler - w tym biedny Kowalski - nie przejdzie bez choć jednego liścia więcej. Przy Szeregowym dziwnie łagodnieje.

Relacje -

Ze Skipperem

Rose ma u Skippera dług życiowy - w podstawówce ochronił ją przed bandą Hansa. Skipper i Ro żyją w przyjaźni.

Z Kowalskim

Rose i Kowalski na misjach rozumieją się bez słów. W bazie - rzadko, ale bywa. Żyją w rozejmie, lecz i tak szczerze się lubią.

Z Rico

Ta grupa to mieszanka wybuchowa. Zawsze coś zmalują, a czasami to dosłownie.

Z Szeregowym

Szeregowy i Rose lubią się od przedszkola. To tam powstało przezwisko Rosie. Dziewczyna boi się, bo pingwin ją kocha, a ona nie, ale chodzi z nim na spacery i traktuje go jak przyjaciela.

Z Królem Julianem

Z Ogoniastym Tyler też zna się od przedszkola. Teraz to Julek ma dług u niej - uratowała mu życie przed jedym Dalekiem.

Z Hansem i jego bandą

Są wrogami od pierwszej klasy, jednak od czasu, gdy Hans uratował ją z opresii, potajemnie się kolegują.

Z Doktorem

Doktora poznała dopiero w wieku lat 19. Uważa go za swojego przyjaciela.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki