Fandom

Rudy

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Rudy - postać fanowska stworzona przez użytkownika HUSSARYA33, kumpel Łysego. Nie należy do oddziału, ale dość często pomaga pingwinom. Występuje w serialach Warsaw Penguin Company oraz Zoo na kółkach, a także interaktywnym fanfiku.

Wygląd

Rudy jest umięśniony i ma duży dziób. Jego włosy są rude, wręcz czerwone [1]. Zawsze jest uzbrojony. Najczęściej ma ze sobą karabinek szturmowy AK-47 [2].

Opis postaci

Rudy pochodzi z Rosyjskiej Federacyjnej Socjalistycznej Republiki Radzieckiej. W młodości był żołnierzem - walczył w Afganistanie. Po paru latach, w stopniu porucznika, został skierowany do strzeżenia łagru, w którym więziono m. in.: Łysego i Hiro. Początkowo odnosił się do nich niechętnie, jednak z czasem zauważył, że są znacznie lepsi od tej hołoty, którą tu przetrzymują. Gdy ukończył służbę wojskową, która się w dziwny sposób pokryła się z rozpadem Związku Radzieckiego i ucieczką Łysego i Hiro, próbował rozpocząć normalne życie, jednak okazało się to zbyt trudne - lata w wojsku praktycznie mu to uniemożliwiły [3]. Gdy szukał szczęścia w Wołgogradzie, usłyszał jakieś hałasy z bocznej uliczki, zupełnie jakby jakiś napad lub pobicie. Niewiele myśląc wyciągnął swój pistolet [4] i ruszył zobaczyć, co się dzieje. Zauważył tam starych znajomych - Łysego i Hiro - którzy walczyli z jakimiś Kazachami. Oddał kilka strzałów ostrzegawczych, po czym postrzelił jednego z przeciwników. Reszta uciekła. Łysy i Hiro powitali swojego znajomego, a później, gdy Rudy podzielił się z nimi swoimi problemami, dresiarz zaproponował mu przyłączenie się do nich, na co były żołnierz przystał. Tak właśnie powstała grupka pingwinów, która się szybko rozrosła i przekształciła w Oddział Łysego.

Rudy bardzo dobrze walczy, jednak jak jest bez broni można go względnie łatwo pokonać, gdyż nie umie obronić się przed kopniakiem z półobrotu.

Galeria broni

Rudy posiada kontakty w Siłach Zbrojnych Federacji Rosyjskiej, dzięki którym udało mu się zaopatrzyć w broń [5] większość oddziału (jedyny wyjątek to Hiro, który nie korzysta z broni palnej). Z tego samego powodu większość znajdującej się tam broni [6] jest w wielu egzemplarzach [7].

Ciekawostki

  • Nie lubi karabinów wyborowych.
  • Jego podstawową bronią jest karabin szturmowy AK-47.
  • Ma licencję pilota.
  • Wbrew temu, co mówi (i co wszyscy uznają za prawdę), był oddziale krócej niż Hiro.
  • W serialu " Zoo na kółkach" kieruje niebieską Marussią B2.
Marussia B2.jpg

Samochód Rudego

Przypisy

  1. stanowi to aluzję do jego pochodzenia z ZSRR, gdzie wszystko było czerwone
  2. kolejna aluzja do jego pochodzenia
  3. cechy potrzebne w wojsku, które miał wykształcone, praktycznie uniemożliwiają funkcjonowanie w społeczeństwie
  4. prawo w Rosji jest bardzo liberalne w kwestii posiadania broni
  5. nawet on sam nie wie, jakim cudem jest tam broń nie-rosyjska
  6. wyjątek stanowią samoloty i czołgi
  7. samych AK-47 starczyłoby dla całego oddziału, a RPG jest niedużo mniej

Więcej z Fandomu

Losowa wiki