FANDOM

Rudy - postać fanowska stworzona przez użytkownika HUSSARYA33, kumpel Łysego. Nie należy do oddziału, ale dość często pomaga pingwinom. Występuje w serialach Warsaw Penguin Company oraz Zoo na kółkach, a także interaktywnym fanfiku.

Wygląd

Rudy jest umięśniony i ma duży dziób. Jego włosy są rude, wręcz czerwone. Zawsze jest uzbrojony. Najczęściej ma ze sobą karabinek szturmowy AK-47.

Opis postaci

Rudy pochodzi z Rosyjskiej Federacyjnej Socjalistycznej Republiki Radzieckiej. W młodości był żołnierzem - walczył w Afganistanie. Po paru latach, w stopniu porucznika, został skierowany do strzeżenia łagru, w którym więziono m. in.: Łysego i Hiro. Początkowo odnosił się do nich niechętnie, jednak z czasem zauważył, że są znacznie lepsi od tej hołoty, którą tu przetrzymują. Gdy ukończył służbę wojskową, która się w dziwny sposób pokryła się z rozpadem Związku Radzieckiego i ucieczką Łysego i Hiro, próbował rozpocząć normalne życie, jednak okazało się to zbyt trudne - lata w wojsku praktycznie mu to uniemożliwiły. Gdy szukał szczęścia w Wołgogradzie, usłyszał jakieś hałasy z bocznej uliczki, zupełnie jakby jakiś napad lub pobicie. Niewiele myśląc wyciągnął swój pistolet i ruszył zobaczyć, co się dzieje. Zauważył tam starych znajomych - Łysego i Hiro - którzy walczyli z jakimiś Kazachami. Oddał kilka strzałów ostrzegawczych, po czym postrzelił jednego z przeciwników. Reszta uciekła. Łysy i Hiro powitali swojego znajomego, a później, gdy Rudy podzielił się z nimi swoimi problemami, dresiarz zaproponował mu przyłączenie się do nich, na co były żołnierz przystał. Tak właśnie powstała grupka pingwinów, która się szybko rozrosła i przekształciła w Oddział Łysego.

Rudy bardzo dobrze walczy, jednak o wiele więcej uwagi przykładał walce bronią palną i białą niż gołymi skrzydłami. Dlatego jeśli jakimś cudem uda się go zmusić do walki wręcz, to można go względnie łatwo pokonać, szczególnie nie umie obronić się przed kopniakiem z półobrotu.

Wyposażenie

Rudy posiada spory arsenał wszelkiej broni. Najbardziej kojarzony z nim jest kałach, który jest jego najczęstszym wyborem. Oprócz niego posiada także 2 pistolety, rewolwer, pistolet maszynowy i strzelbę. Na większe akcje, tak na wszelki wypadek, zabiera także wyrzutnię RPG-7. Jednak jego największą dumę stanowi całkowicie sprawny czołg. Posiada także snajperkę, ale zawsze korzysta z niej Łysy albo Mistrz. Na ostateczne wypadki zawsze nosi ze sobą sztylet.

Ciekawostki

  • Nie lubi karabinów wyborowych.
  • Wbrew temu, co mówi (i co wszyscy uznają za prawdę), był oddziale krócej niż Hiro.
  • W serialu " Zoo na kółkach" kieruje niebieską Marussią B2.
Marussia B2

Samochód Rudego

Przypisy