Fandom

Rudy 102, Zgłoś się!

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Rudy 102, Zgłoś się to 18 odcinek Zoo na kółkach, a równocześnie 2 odcinek specjalny.

Część 1

Cross i Salem wpakowują różne technologie do Vipera. Zasięgają języka u właściciela Pontiaca GTO z 1965. Salem po cichu informuje Crossa, że auto z tą rejestracją, i z tym samym tuningiem, zostało zarejestrowane na nielegalnych wyścigach. Właściciel Pontiaca przedstawia się jako Nicolas, i mówi że jest amatorskim kolekcjonerem aut, ale Cross mimo chęci stworzenia radiowozu, wyciąga pistolet i mówi Nicolasowi że jest aresztowany. Nicolas ucieka dwóm policjantom i za pomocą GPS-u wjeżdża do komisariatu. tam wysiada, okrada policjanta z kluczyków, i uwalnia cały Gang Kartana. Kartan mówi Nicolasowi że chętnie zostanie mordercą Vladimira. Tymczasem Rudy pobija rekordy prędkości, lecz nagle pojawia się czarna Marussia B2 i zaczyna mu przeszkadzać. Ostatecznie Rudy wysiada z samochodu i zaczyna strzelać. Od pocisków, lakier na Marussii zaczyna schodzić. Zezłoszczony Vladimir Marussia wysiada z samochodu i zaczyna się bić z Rudym. Przypadkowy przechodzień fotografuje to i wrzuca na internet. Łysy przeglądając internet trafia na zdjęcie. Niestety fotograf ujął to w momencie, kiedy Rudy chwycił za rękę Vladimira. Rudy zostaje brutalnie przesłuchany, a ostatecznie jest wywalony z PCH.

Część 2

(dopiszę)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki