FANDOM

Sąsiad-Kosmita - trzeci odcinek serialu Komandosi z Warszawy. Wikiarz123

Fabuła

Anatolij, kuzyn Kowalczuka, jest bardzo nastrętnym nastolatkiem: naskarża się, gdy łączność z Facebookiem zostaje przerwana, przeszkadza Kowalczukowi w tworzeniu wynalazków, wstaje później niż pingwiny itp. Nic dziwnego, że pingwiny, a w szczególności Skąpiec, miał już tego serdecznie dość. Mają jeden cel - wysłać na pewien czas kuzyna Kowalcuzka na Księżyc. Ich plan się spełnia. Niestety, doszło do wymiany międzyplanetarnej - wkrótce do ich bazy ląduje mieszkaniec Księżyca, któy przedstawia się jako Nagabiratu. Pingwiny, z ukrytą złością, zapraszają przybysza do swej bazy, pod warunkiem, że nie pójdzie do ich ściśle tajnych miejsc. Jednak, w przeciwieństwie do Anatolija, Nagabiratu zachowywał się jak dorosły mężczyzna. Ba, nawet pingwiny byli przewodnikami po mieście, by zobaczyć Lunatykowi Ziemię - z tej białej i czarnej strony. Niestety, po kilku dniach o powrót zażądał Anatolij, który miał już dosyć tego martwego miejsca. Kiedy pingwiny go irytują, on zagroził samobójstwem. Dopiero wtedy pingwiny postanowili ściągnąć nastolatka na Ziemię. W trakcie powrotu Anatolija pingwiny pożegnali się z Nagabiratu, życząc mu najlepszego. Po odlocie kosmity od razu na Ziemię wrócił Anatolin, który trochę zrozumiał, co takiego w przeszłości robił. I w ten sposób nastolatek przestal być postrachem pingwinów, Odwrotnie było u Lunatyka...

Ciekawostki

  • W odcinku debiutuje Anatolij - kuzyn Kowalczuka, któy uciekł wraz z pingwinami z zoo

Więcej z Fandomu

Losowa wiki