Fandom

Samael Zero

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

To postać stworzona przez Madeline Hatter i Księżniczkę Kiarę.

Samael jest żbikiem. Występuje w uniwersum autorek postaci. 

Dzieciństwo

Samael wychowywał się u dziadków w lesie na terenie Europy. Dziadek i babcia chłopaka byli wyszkoleni w sztukach walki, dzięki temu żbik nauczył się m.in. kung-fu, karate, tequondo, judo, oraz innych sztukach walki. Pewnego dnia złapali go, i wywiezli do europejskiego zoo. Wkrótce Samael odkrył tajemne przejście do lasu, w którym mieszkał. Z tego powodu postanowił w dzień przebywać w zoo, a w nocy skradać się do lasu. Pewnego dnia zauważył młodą żbiczkę i ryśkę, które potrzebowały pomocy. Wtedy pierwszy raz spotkał Songię Dragon. Dziewczyny zadały mu kilka pytań, a potem odeszły. Chłopak miał jechać do Zoo w Central Parku. Dzień po przyjeździe odkrył, iż Songia też zamieszkała w zoo. Nie mógł w to uwierzyć. Od tego czasu bardzo się przyjaźni z dziewczyną.

Charakter

Samael jest miły. Wszyscy go lubią. Mimo wszystko jet odważny i śmiały. Nie pozwoli, by coś stało się jego bliskim. Jest uczciwy, utalentowany. Ma zdolności przywódcze. Nigdy nie zrobiłby złej rzeczy. Zawsze mówi prawdę. Jest też sprawiedliwy.

Talenty

Tak jak wcześniej było mówione zna wiele sztuk walki. Jest z niego dobry taktyk. Lubi od czasu do czasu szkicować. Umie również czytać i pisać.

Wygląd

Samael jest żbikiem o sierści w kolorze żołędziowym. Ma kasztanowe rozczochrane włosy i długi, puszysty ogon.

Relacje z bohaterami

Z Songią:

Songia to jego ulubiona przyjaciółka. Bardzo się lubią, ale on chce czegoś więcej niż przyjaźni, tak samo jak Songia.

Z pingwinami:

Pingwiny polubiły żbika. Często go wtajemniczają we własne misje.

Z Żywiołami i Weather Teamem:

Choć każda z dziewczyn zawsze się o niego kłóci on nadal woli Songię. Ale z dziewczynami zawsze rozmawia o pewnych rzeczach.

Z Ligą Super Zwierząt:

Superbohaterowie nie przypadli jemu do gustu. Wyjątkiem byli oni, zwłaszcza Kakarotto. Z nim Samael najbardziej się zakumplował.

Z braćmi Moon:

Samael lubi słynne popisy i kawały braci. Zawsze mogą o czymś wspólnie porozmawiać.

Z Sakurą:

Sakura to jego dobra przyjaciółka. Wspierają się nawzajem. Ale nigdy nie łączyło ich coś więcej.

Z Chichi:

Tak samo, jak z Sakurą.

Z innymi bohaterami:

Z innymi bohaterami Samael utrzymuje całkiem dobre kontakty, przynajmniej ma taką nadzieję.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki