Fandom

Sami Pikonnen

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Sami Pikonnen - lis polarny pochodzący z Finlandii. Pracuje jako elektryk i pomaga PCH jak zepsują im się auta. Zna swój fach, ponieważ po kryjomu majstrował w bolidzie Kimiego Raikkonena. Został stworzony przez--ZnK Twórca! (dyskusja).

Historia

Sami kocha auta. Jego pierwszym był VW Jetta, który rozbił tydzień po nabyciu. Od tamtego czasu postanowił że będzie pracował nad mechaniką i elektroniką samochodów. Jego warsztat zaczął przyciągać wielu klientów, i bardzo stał się popularny dzięki fińskiej zwierzęcej gazecie "Helsinki Äänestys" (fin.Helsiński Głos). Pewnego dnia pojechał na Grand Prix do Niemczech i nocą podkradł się do bolidu Kimiego Raikkonena. Pomajstrował przy mechanice tak że na następny dzień był na 3-cim miejscu. Wyemigrował do USA gdzie chciał poszerzyć biznes i znaleźć miłość swego życia, ale okazało się że na rynku nie ma szans, a żadna dziewczyna go nie chciała ponieważ nie miał w sobie krwi prawdziwego Amerykanina. Sami postanowił zająć się elektryką. Wymieniając lampę w Central Parku, zauważył charczącego Mustanga Stefka Władko i postanowił mu pomóc. Stefek był pod wrażeniem mechanicznych zdolności Fina, i na następny dzień wojen wyścigowych wziął go jako mechanika. Sami poniekąd przyczynił się do wygranej PCH, kiedy zdecydowanie ulepszył mechanikę Arrinery Łysego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki