FANDOM

Sandi to panda z zoo w Afryce. Przyjaciółka Samary, została zabita przez borsuki. Pojawia się w retrospekcji Samary i w fanowskim odcinku: Podróż do zaświatów.

HISTORIA ŻYCIA

Sandi była najlepszą przyjaciółką Samary. Do ZOO trafiła w swoje 6 urodziny, jej wybieg mieścił się na przeciw wybiegu Samary. Z powodu, że w zoo nie było innego zwierzęcia w tym samym wieku poza Samarą, obie szybko się zaprzyjaźniły ze sobą. Ponieważ ich wybiegi mieściły się blisko siebie,Samara i Sandi często się odwiedzały. W swoje 15 urodziny (Samara i Sandi urodziły się w jednym dniu) postanowiły wybrać się na wycieczkę do buszu. Sandi znała kung-fu,a Samara mogła poskromić każdego węża, więc nastolatki uznały, że nic im nie grozi. Niestety Sandi zapomniała wziąć mapę i dziewczęta zabłądziły. Gdy po dniu ciężkiej wędrówki i błądzenia Sandi i Samara poszły spać, rano, Samara obudziła się nie widząc swojej towarzyszki. Na piasku było widać ślady walki i odciski łap borsuków, za którymi podążyla Samara. Po paru godzinach dotarła do osady dzikich borsuków. Gdy Samara miała już wejść do osady, usłyszała głos swojej przyjaciółki:"Samara, uciekaj!!!". Zgodnie z poleceniem przyjaciółki Samara zaczeła uciekać przed siebie, aż jakimś cudem dotarła przed ZOO. Niestety o Sandi słuch wszelki zaginął. Od tamtej pory Samara poprzysięgła sobie pomścić przyjaciółkę.

CIEKAWOSTKI

  • Sandi znała kung-fu.
  • Urodziła się dokładnie w tym samym dniu co Samara.
  • Podobnie jak Samara miała rude włosy.
  • Sandi pochodzi z Japonii.
Images,

7-letnia Sandi na drzewie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki