Fandom

Sangdo

1080stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Kim Sangdo- członek Sangonu, jego mózg i saper. Szalony i porywczy, lepiej z nim nie zadzierać.

Wygląd

Sangdo jest pingwinem białobrewym o dość szczupłej sylwetce. Ma szarą, stojącą fryzurę, duże, czarne oczy, długie pazury u stóp i charakterystyczny dla pingwinich członków Sangonu tatuaż na brzuchu. Na łopatkach zazwyczaj nosi swoje "skrzydła", jak on je nazywa. Nie wiadomo, do czego one służą. Przed akcją MNZ miał jeszcze tatuaż na oczach oraz bliznę w kształcie "X" na piersi.

Bo klata się liczy!- retrospekcja Sangdo w odcinku "Nie ma zmiłuj".

Osobowość

Sangdo często nie wyraża żadnych emocji, jedynie wzdychając. Czasami jednak dostaje napadów ekstremalnej euforii, z powodu bycia cho*erykiem. Nie lubi rutyny, ciągle stara się wprowadzać jakieś zmiany, lecz Shina nie pozwala mu na to. Miewa też czasem stany lękowe i koszmary, przez co Yohwa musi uspokajać starszego. Ogólnie Sangdo jest dosyć zdyscyplinowany, lecz często traci kontrolę nad sobą. Uwielbia oglądać serial "Czterej pacerni i pies" oraz głupie klipy na YouTube. Przez jego wspomnenia z przeszłości często jest lękliwy i smutny. Lubi też jeść czekoladę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki