Fandom

Sarah

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij

Sarah- była członkini Oddziału Skippera, obecnie najlepsza przyjaciółka Blair.

Pamiętacie odcinek "Śledzik dla szefa"? Skipper wspomniał wtedy, by nie zostawiać brata na polu walki. Wtedy Szeregowy zapytał: "A co z Manfredim?". Potem Kowalski: " A z Johnsonem?" Później Rico zgłosił się i chciał wymienić jeszcze jednego byłego członka, ale Skipper mu przerwał.

I tym członkiem, którego oddział pozostawił na polu walki, jest właśnie Sarah, która podobnie jak Manfredi i Johnson jest uznawana przez pingwiny za zmarłą. Ona jednak żyje. I nie dość, że żyje, to jeszcze występuje w serialu "Skipper, gdzie jesteś?"

Historia

Jej ojcem był muzyk hardrockowy, znany pod wdzięcznym pseudonimem Butcher [1], frontman zespołu "The Windows" [2]. Ponieważ ciągle jeździł na jakieś koncerty, w ogóle się Sarah nie zajmował. Za to nieświadomie zaszczepił w niej muzycznego bakcyla i Sarah zaczęła grać na gitarze elektrycznej. Jednak ojciec pewnego dnia wdał się po pijaku w bójkę z jakimś dzianym gościem. Pech chciał, że był to gość z przestępczego światka. Pif paf i Butcher już nie żył. Sarah została więc sama ( matka sto lat temu rozwiodła się z ojcem i już dawno nawiała do Montany, aby pasać tam bydło). Wcześniej Butcher przynosił kasę na jedzenie,  a teraz trzeba było samemu się utrzymywać. Aby nie skończyć pod mostem, Sarah zaczęła zarabiać na życie grą na gitarze elektrycznej i weszła w rockowy świat. Szybko zaprzyjaźniła się z alkoholem, narkotykami i... kilkoma podejrzanymi kolesiami. Gdy stała się już dobrze znana w tym świecie, zaproponowano jej przemyt narkotyków w zamian za grubą kasę. Weszła w to. Wszystko szło jak z płatka, aż po kilku latach wzięła udział w Aferze Dilerskiej Stulecia- wielkim przekręcie, który niestety skończył się fiaskiem, a Sarah naraziła się ruskiej mafii. Chcąc ratować życie, uciekła do Nowego Jorku, i żeby zapewnić sobie ochronę, zaciągnęła się do Oddziału Skippera. Wtedy ujawnił się jej talent- talent medyczny. Została więc oddziałową sanitariuszką ( doskonałą zresztą). W nie do końca wyjaśnionych okolicznościach opuściła drużynę, by potem natknąć się na Oddział Johnsona.

Wygląd

Zgrabna, wysoka pingwinica o jasnych, krótko przystrzyżonych włosach i zadziornym wyrazie twarzy.

Osobowość

To rockowa dziewczyna ( ale nie EMO). Cechuje ją pogoda ducha, odwaga, a nawet brawura. Podejmuje się wyzwań na granicy życia i śmierci. Najważniejsze w życiu są dla niej andrenalina i muzyka. Jest jednocześnie bardzo drażliwa i zaczepna, ale ma w sobie chęć niesienia pomocy innym. Bardzo kochała swojego ojca, mimo że ten w ogóle nie poświęcał jej czasu. Osoby postronne, widząc impulsywne zachowanie Sarah, często posądzają ją o głupotę, ale ona po prostu działa bez planu i zazwyczaj nie kieruje się zdrowym rozsądkiem.

Alkohol odstawiła, ale wciąż jest uzależniona od narkotyków. [3]

Ciekawostki

  • Wskutek wstrząsu mózgu pewne wspomnienia zostały wyparte z jej umysłu- dlatego nie potrafiła powiedzieć Johnsonowi w żaden sposób, gdzie rezyduje Oddział Skippera.

Przypisy

  1. Rzeźnik (ang.)
  2. nawiązanie do zespołu "The Doors"
  3. Nie tak łatwo rzucić dragi!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki