Fandom

Sasza/Cytaty

< Sasza

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
  • Cześć rozlewaczu!
  • O mój Boże, o mój Boże, OMG TO ONE DIRECTION!! Siergiej: Nie zesra*j się tylko... Sasza: Ciiii! Nikt nie ma prawa nic mówić kiedy oni wydają dźwięki! KOCHAM CIĘ HARRY!
  • Life is difficult, baby.
  • No bo Kowal jest taką... "złą tyczką".
  • Matko wilcza! W budzie mądrzy się ten kurdupel, a w chacie mój starszy brat - czy na tych durnym świecie nie ma już normalnych ludzi?!
  • No, ale czemu wy się boicie "Slendermana"? Przecież to tylko koleś, który gwałci, porywa, wiesza dzieci i dorysłych, a wszystko dzieje się w lesie... phi! Co w tym niby strasznego?
  • Tak to już jest - mój braciszek, Francisek zawsze lubił sobie podpić - a jeśli chcesz budować z nim szczęśliwy związek bez wódki się nie obędzie...
  • " Sasza" to nie jest męskie imię! Nie na Słowacji... A w ogóle będziesz mi " Saszę" wypominał jak sam byłeś, jesteś i ZAWSZE pozostaniesz Francisem!
  • Czuję się taka... goła ( bez broni).
  • OK, babskie karate to średniowieczna i najmłodsza sztuka walki, którą zgłębiały baby podczas walk między sobą...
  • O jej, widzę światełko...
  • Nie przeklinaj!
  • Oj Francisu, Francisu... Siergiej: Prosiłem o coś... Sasza: A ja cię tak lubię wkurzać... czemu mi nie pozwalasz?!
  • la da di da di, We like to party... Szenzii: Ty wiesz, że ten tekst jest dalej o gwałcie i ćpaniu? I chcesz to śpiewać na szkolnym konkursie?! Sasza: Jak ta małpa Cyrus może na gali w Amsterdamie palić jointa to ja to mogę śpiewać spokojnie...
  • Co ja pacze?
  • U! U!
  • Crunchipsy!
  • Harry Styles, kocham cię!
  • Głupie The Sranted!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki