Fandom

Sayorii

1101stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Sayorii (jap. さより - Wanilia) - fanowska postać Pingwinów z Madagaskaru. Jest robotem płci żeńskiej, wygląda jak lis polarny. Lubi naukę, wie wszystko o wszystkim. Nie lubi za bardzo Rico - wybuchy to nie jej sprawa. Jest posłuszna, ale zawsze podejrzewana o wszystko. Kowalski chce zrobić na niej kilka eksperymentów, jednakże Skipper na to nie pozwala. Nie korzystać z życia (o czym ja mówię! Przecież robot nie ma duszy).

Informacje

Jej tworzenie trwało kilkadziesiąt lat, jest jedyna w swoim rodzaju. Nie je nic, chyba że tylko dla przyjemności. Została stworzona na tzw. broń zagłady. Nie lubi jak ktoś ją nazywa ,,bezbronnym robotem". Nie ma partnera, jest singielką. Ma dostęp do specjalnej bazy danych, korzysta z nowoczesnej technologii: lasery, niewidzialność... po prostu wszystko co jest związane z technologią. Nie uśmiecha się, mówi, że nie ma uczuć. Jest bardzo mądra, czasami nawet nazywana jest przez zwierzęta w zoo ,,arystokratką.

To co zostało napisane na początku nie jest prawdą. Kiedyś była dobrą przyjaciółką Bulgota (i zwykłym zwierzęciem), jednak została napadnięta - straciła lewą łapę i większą część klatki piersiowej. Bulgot zamienił ją w robota, ale mimo to, że powróciła jej pamięć nie przeszła na stronę delfina (odc. Cała prawda, czyli...Zabolało ją to, a nawet wstydzi się pokazywać pingwinom.

Osobowość

Jest całkiem miła, ale wygląda ponuro. Wiele sąsiadów się jej boi, ale to ją w ogóle nie obchodzi. Jest bardzo silna, pokonała Króla Szczurów (Operacja: Poszukiwany/a!) bez pomocy. Czasami nie może się opanować, jest troszeczkę nerwowa. Wygrywa dzięki swojej nowoczesnej technologii. Czasami gdy ktoś powie do niej ,,stalowa kupa złomu" wpada w szał i nie może się powstrzymać od skrzywdzenia tego kto to powiedział. Nienawidzi lemurów z powodu jej bezmyślności - mówi nawet, że po co im mózgi jak ich w ogóle nie używają.

Psychika

  • Miła, ale ponura,
  • Czasami agresywna (Nowa broń - kopnęła mocno Króla Juliana),
  • Nerwowa,
  • Mądra,
  • Rozważna,
  • Zręczna,
  • Sprytna,
  • Żywiołowa,

Talenty

Potrafi pisać, czytać i jeździć samochodem. Jest mistrzynią w skakaniu i bieganiu. Potrafi nieźle tańczyć, ale Szef nie za bardzo to lubi (lemury). Wie wszystko o wszystkim.

Lęki

Jako robot nie ma żadnych lęków.

Wygląd

Jest caluteńka biała jak śnieg. Nie przypomina robota, ale naprawdę nim jest. Ma żółte oczy, które świecą w ciemności. Czasami kiedy się naprawdę zdenerwuje oczy zmieniają nagle kolor na czerwony.

Relacje z innymi bohaterami

Z Skipperem

Jest wobec niego posłuszna, nawet się go boi (bardzo rzadko). Nie lubi rozkazów, czasami się nawet wobec niego sprzeciwia. Skipper nie za bardzo ją lubi, gdyż jest tą ,,mądralińską" jak Kowalski. Wykonuje jego najtwardsze rozkazy, co tydzień przychodzi do ich bazy i ogląda z całą grupą film o ninja.

Z Kowalskim

Bardzo lubi Kowalskiego, gdyż też interesuje się technologią. Pomaga przy pracach związanych z pierwiastkami, to jej wielka specjalność. Kowalski próbuje zrobić na niej tajne eksperymenty - jak działa, z czego składa się jej tajna baza danych itp. Uważa, że przyjaciel zachowuje się jak dziwak, gdyż czasami mówi głupie rzeczy np. "Mamo, ja chcę mój smoczek!", bądź gdy chcieli zrobić tatuaże, Skipper powiedział: ,,Ten kto głosuje za tymczasowymi tatuażami mówi...'' to lemur krzyknął dziwnym głosem, a on to powtórzył.

Z Szeregowym

Uważa, że jest dziecinny, gdyż ogląda Słodkorożce. Nie specjalnie się przyjaźnią. Szeregowy uważa, że jest dziwna, bo jest robotem, a także trudno rozróżnić jej płeć (robot nie może mieć płci, a mówi w rodzaju żeńskim). 

Z Rico

Nie lubi go, nie lubi patrzeć na jego wymioty różnych rzeczy. Rico uważa, że jest dziwna, że ma dostęp do jakiejś bazy danych i w ogóle. Mimo to, że go nie lubi zachowuje się normalnie...

Z lemurami

Uważa, że są głupie i nawet jakby poszły do szkoły to by zerówki nie przeszli (oprócz Maurice, bo jest najmądrzejszy z całej grupy). Nie zwraca uwagi na głupie odzywki Króla Juliana i Morta. Według niej to Maurice powinien być królem, a nie Król Julian.

Z Optimusem

Bardzo lubi kazać robotowi, dzięki niemu czuje się jak prawdziwa arystokratka. Często przejmuje nad nim kontrolę. Musi się on przyjaźnić z pingwinami, bo inaczej dostaje od Sayorii okropne kary, jednak w odcinku Druga Ja, Sayorii nie potrafi przywołać swego sługusa.

Ciekawostki

  • Nie lubi warzyw, uwielbia słodycze,
  • Mimo to, że jest dobra w walce wręcz ma najniższą rangę,
  • Kowalski próbuje zrobić na niej tajne eksperymenty,
  • Została stworzona jako machina zagłady, niestety uciekła z laboratorium i na początku mieszkała w Hoboken przez krótki czas. Spowodowała, że musiała się przenieść do innego zoo. Wiadomo też, że w swoim pierwszym zoo nazywała się Kiyoko,
  • Skipper ma problem z wymówieniem jej imienia. Literę ,,y powinno się mówić jako ,,j,
  • Jej imię jest po japońsku, oznacza Wanillię,
  • Stworzyła robota imieniem Optimus,
  • Bardzo uwielbia piłkę nożną (odc. Zasady, których nie zna w ogóle),
  • W odcinku Druga Ja usunięto tą złą, jednak zostały jej drugie włosy, a także nie potrafi przywołać Optimusa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki