Fandom

Seth

1097stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze21 Udostępnij

Seth Adam Freeman jr - fikcyjna postać OϟO SugaяLєvinє‎ CICHO, TERAZ JA MÓWIĘ!uncensored. Występuje w „Królewskim powrocie na Antarktydę" oraz „Szczeniackich latach".

Historia

Seth urodził się wiosną 1982 roku w Liverpool'u. Jego ojciec - również Seth Freeman [1] - był przedsiębiorcą, dlatego rodzina nie mogła narzekać na brak pieniędzy. Seth od zawsze fascynował się nauką i książkami - pochłaniał je i zarywał nocki, by przeczytać od deski do deski. Jak takie chuchro nie może przetrwać doby bez intenetu - on nie przetrwa połowy dnia bez książek (a konkretniej kryminałów Agathy Christie -O! Jaki satanista) .

Cóż by tu powiedzieć o przebiegu jego edukacji - zawsze dobrze się uczył i wybór szkół mógł być spokojny. Ogólnie był bardzo spokojnym dzieckiem i nie sprawiał problemów [2].

Nie posiadał nigdy jednego najlepszego przyjaciela - zawsze otaczała go grupka znajomych. Był towarzyskim chłopakiem, lubił sobie zabalować, ale nigdy się nie upił. 

A teraz, uwaga, straszna rzecz - w wieku lat piętnastu wyprowadził się z rodziną na Antarktydę (NIE!). Dla Seth'a lodowy kontynent w porównaniu z przytulną Anglią był szkołą przetrwania. Wszyscy wyżsi, wredni i dziewnie zboczeni. Nie ma jak otaczać się grupką znajomych, bo każdy walczy o każdego. I jak piętnastoletni, czterooki, kujon - imigrant ma znaleźć sobie kogoś w takim popranym środowisku? Ale po jakimś czasie się udało. Napatoczył się przygłup. - różowowłosy Evan McGonagal pokazał Seth'owi szkołę oraz kontynent (czyt.: „Pokazał kupkę śniegu i powiedział, że to jedyny tutaj widok i nie ma co oprowadzać, dlatego lepiej stracić nadzieję na jakiekolwiek rozrywki, bo tu tego nie ma - tylko śnieg."). Po cudownym oprowadzeniu Seth stracił nadzieję na życie tutaj - to puszcza, gdzie aż dziw bierze, że jest tu coś takiego, jak internet, czy zasięg telefonu. Wiódł życie, jak taki szczur - codziennie do szkoły, przemknąć przez śnieg, do domu, zrobić lekcje, zjeść, użalać się nad sobą, popłakać, spać. I tak w kółko, kółko, kółko... Miał domek na przedmieściach, dziewczynę, normalną rodzinę, a gdzie jest teraz? W jakiejś dziurze zabitej dechami... dechami? ŚNIEGIEM. Rzygał już śniegiem. Nie rozumiał, dlaczego tyle osób tu emigrowało i co jest tu takiego ciekawego. Komputer i komórka stały się jego jedynymi oknami na świat i pozwalały na kontakt ze starymi znajomymi. Ale co to da? Dziewczyna ma już innego i gadanie na Skype to nie to samo, co w biedronce realu... I tak oto Evan Pewnego ciepłego, letniego dnia (-40 w słońcu), Seth siedział sobie w kawiarence i pił kawusię (naturalnie mrożoną :* ), kiedy podeszła do niego urokliwa kelnerka z jego szkoły. Od razu zaiskrzyło. Może to miejsce nie jest jednak takie złe?... Seth i Rebeca stali się uroczą, kochającą się parką. Ale wiecie, jak to jest: miłość  Seth jako dziecko.jpg- kocham Cię!  Szczęście - to jest ta jedyna! Los - hahahaha, spieprzmy to!  Po dosyć niefortunnej kłótni jakoś tak dziwnie, samo z siebie się stało, że Seth był na tyle skorumpowany i skacowany po całonocnym piciu, że pocieszenie po kopnięciuw  tyłek od dziewczyny zafundował mu jego najlepszy przyjaciel (Chcesz wiedzieć, jak to wyglądało? Życie Ci niemiłe? Nie potrzebujesz psychiki? KLIK!)... Świetnie. Tak więc o to rzesza napalonych licealistek musiała obyć się smakiem, bowiem Seth Freeman okazał się być gejem. Można? Można. Kto bogatemu zabroni? Te  licealistki to pół biedy - gorzej z ojcem, który nie przyjął lekko (chyba, że wrzaski i krzyki, przeplatane tekstami: „Mój syn nie będzie pedałem!") wiadomości o orientacji syna. No dobra - Seth to rozumiał, w końcu chodzi o przydłużenie gatunku, nazwiska i w ogóle... ale co miał poradzić? Ku zdziwieniu wszystkich ten niecodzienny związek kwitł i zanosiło się na jakąś przyszłość dla niego i jego członków...  Po kilku latach młody Freeman wyszedł na prostą - skończył prawo, jak sobie życzył tego ojciec, kupili z Evankiem na spółkę domek w Londynie i żyli długo i szczęściwie... 

Wygląd

Seth jest wysokim, smukłym, czarnym wilkiem. Ma kruczoczarne włosy zaczesane do tyłu, mniej więcej za ucho. Na końcach uszu ma czarne włoski. Szaro - czarny ogon zazwyczaj taszczy za sobą po ziemi. Nosi czarne okulary, za którymi chowają się ciemne zielone oczy. 

Przypisy

  1. Taka bogata rodzina, a stać na jedno imię...
  2. Za bardzo spokojnym...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki