Fandom

Siódmy do paczki

1097stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Siódmy do paczki (ang. Seventh to the package)- dziesiąty odcinek serialu Karen w zoo, debiut Bandżo.

Fabuła

Pewnego ranka oddział zauważa na niebie niezidentyfikowany obiekt latający. Chcą przez lornetkę zobaczyć z bliska, cóż to takiego może być, ale nie jest to konieczne, ponieważ za chwilę rozplaskuje się przed nimi na brzuchu jakiś pingwin ze spadochronem. Ku wielkiej radości Łysego i Rico Skipper daje sygnał do ataku. Ale zanim zdążyli cokolwiek zrobić, pingwin obezwładnił się sam, bo próbując wstać zaplątał się w swój spadochron i wyrżnął dziobem w beton. Po udzieleniu mu pierwszej pomocy pingwin informuje, że na imię mu Bandżo i przekazuje Skipperowi meldunek od Bucka Rockguta. Louis odczytuje go. Z meldunku wynikało, że Bandżo jest młodym rekrutem, a Rockgut rozkazuje wyszkolić go na żołnierza i przyjąć do swego oddziału. Zaznaczył, że to jest rozkaz i KATEGORYCZNIE zabronił odsyłać Bandżo z powrotem.  Szef ochoczo przystąpił do wypełniania rozkazu, ale szybko się zorientował, że pomimo najszczerszych chęci nic nie jest w stanie zdziałać w obliczu tępoty Bandża. Na misjach zupełnie dezorganizował pracę oddziału. Skipper wymyślił więc taki plan: przyjął Bandża do oddziału i dał mu zadanie, żeby popłynął na Madagaskar i tam gromadził amunicję dla reszty drużyny. Gdy tylko będzie potrzebny ( czyli nigdy [1] ), Skipper wezwie go gwizdnięciem.

Cytaty

  • (Bandżo próbując wstać plącze się w spadochron i uderzając głową w beton, traci przytomność)

Skipper: Eeee... chyba trzeba mu pomóc. Rico, bandaże!

Łysy: Eeeeech... zaczęło się od sygnału do ataku, a teraz trzeba debilowi ierwszej pomocy udzielać! No ja się tak nie bawię!

Przypisy

  1. ale tego, że nigdy, oczywiście mu nie powiedział

Więcej z Fandomu

Losowa wiki