Fandom

Siergiej/Ciekawostki

< Siergiej

1097stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
  • Podczas jego występu w Polsce dano mu jabłko na scenie. 
  • Jego marzeniem jest: wywalić Putina z rosyjskiego rządu i wskoczyć mu na stołek*.
  • Jest wielkim fanem Mody na sukces*
  • Kiedyś ćpał, ale Szenzii wyciągnęła go z tego.
  • W angielskiej wersji językowej najbliższa rodzina zwraca się do niego " Francis", przez co widzowie na początku nie mogli zajarzyć jak on ma w końcu na imię.
  • Szenzii jest jego kuratorem.
  • On i jego ojciec to jedyne samce wilka rosyjskiego na świecie*.
  • Jest winny śmierci brata Ojca Chrzestnego ruskiej mafii. ( Patrz: odcinek Mafia)
  • W jego dowodzie osobistym jest napisane: Francis Siergiej Gagarin Alojsza Jurij Gawryłów*
  • W wielu ( prawie każdym) odcinkach pokazywane jest, że czyta książkę " Nad Niemnem", ale najprawdopodobniej nigdy jej nie skończył gdyż zawsze coś go od tego " odrywało" lub mu przeszkadzało.
  • Jest pedantem co często okazuje i " umila" tym życie innym. Co ciekawe, nie znosi bałaganu, a kocha sprzątać.
  • Na jednej z imprez  Tefałenu rozsypany był po podłodze dziwny proszek, Siergiej chcąc sprawdzić co to jest zjadł to. Później stwierdził,  że mu to smakuje i wylizał całą podłogę. Następnie " delicje" okazały się być nikotyną. Po półgodzinie Rusek wskoczył na stół i zaczął śpiewać piosenkę " My Słowanie". Impreza była zawodowa, ale nikt z niej nic nie pamięta.*
  • Z jednej z jego opowiastek wynika, że był kiedyś w Polsce i skończył zawieszony za krawat na latarni - potem Polacy wrzucili to Facebooka i stał się jego tygodniową gwiazdą ( 5 mln wyświetleń w dwie godziny!).
  • Wygląda na mądrego - i rzeczywiście taki jest. W liceum docinali sobie z Kowalskim. Często, jak wspomniany pingwin, używa trudnych słów, ale jego wypowiedzi są zrozumiałe ponieważ zawsze znajdzie się w nich jakaś bluzga. 
  • Jego telefon wygląda jak Sony Xperia Z  ( bądź Xperia Z1) (ma nawet taką tapetę startową jak domniemany telefon), ale napisy na telefonie z logiem firmy SONY są niewyraźne.
  • Na początku nie znosił Szenzii.
  • Bardzo lubi grać w GTA i zna na pamięć wszystkie mody, jednak ta wiedza na temat gry tak zapchała mu głowę, że nie pamięta kiedy jego laska ma urodziny.
  • Był kapitanem drużyny footboalowej.
  • Jest wysportowany.
  • Nie lubi Skippera
  • Broni "honoru" piłki do footboalu twierzdząc "Piłka ta nie jest jajowata lecz OWALNA...".
  • Lubi Astera pomimo faktu iż "ukradł" mu dziewczynę.
  • Szenzii nie przyjęła jego oświadczy.
  • Wolał by się pokroić niż przegapić mecz (typowy facet!).
  • Sądzi iż jego dziewczyna powinna mu czasem "usługiwać".
  • Czasem boi się Szenzii.
  • Nienawidzi brokułów (nawet tych z serem!)
  • Uważa yorki za mieszankę szczurów i wiewiórek o zaburzeniach psychicznych oraz roznosicieli zarazków.
  • Kiedyś powiedział Szenzii prosto w twarz, że powinna mu usługiwać jednak dostał za to po ryju (No i dobrze!).
  • Jest współautorem i współkompozytorem piosenek Szenzii. 
  • Bardzo dużo przeklina.
  • Po tym jak jego laska dała mu plaskacza przez mordę po raz 56 przyznał, że przestaje go to boleć i uznał za "nawet przyjemne".
  • Kiedyś pocałował kolegę.

Przypisy

  • Fajnie jest mieć marzenia...
  • Więc nie dziwcie się, że myślą, że jest gejem.
  • Tak, tak wiem - wilki rosyjskie już wyginęły. 
  • Rodzice chyba naprawdę go nie kochali. 
  • Tefałen to taka stacja telewizyjna.
  • A ponieważ nikt nic nie pamięta Tefałen nie mógł go w... wywalić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki