Fandom

Siergiej/Cytaty

< Siergiej

1100stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij
  • Dlaczego nikt nie potrafi zrozumieć, że ja tylko chcę, aby wszyscy myśleli, jak ja?
  • Szart: Co chcecie? Ty, to pewnie pierogi ruskie. *podaje mu* Siergiej: Pierwsze widzę, co to jest?*
  • ... i wtedy ukazała się ta słynna, pedalska tęcza...
  • No gdzie... gdzie leziesz debilu?! Już za****j do wycieraczki! Paszoł won w pieriot! No już!
  • Czy to tak trudno włożyć naczynia do zmywarki?! Pytam się was?! Czy ja muszę wszystko robić w tym domu?! Tak sobie myślę, że gdyby mnie nie było to wy byście utonęli w tym syfie! No po prostu jak... zwierzęta jakieś, no!
  • J*b two*u mać! ( co prawda niecałe, ale to po rusku "ku**a mać".)
  • Wendy: I pamiętaj: to nie jest plagiat! Pamiętasz? Siergiej: No. W: Mów dwa ostatnie. Czy ją kochasz? S: Kocham szczerze. W: A w co wierzysz? S: W Boga wierzę. W: Źle!  S: No, tak... jestem ateistą...
  • I jeszcze jeden...
  • Ja nie jestem pijakiem - jestem po prostu " jawnopijący".
  • To jedna prawda, że najlepsze wyścigówki są na PCta...
  • w kabarecie* Koleś: Jestem "Bidon". Siergiej: "Bidon"? A co, same pe***y się koło ciebie kręcą?
  • po występie Lajonela Chomika* - Genialny kawałek wpada w ucho! *Chomik wychodzi* - Matko wilcza! Nie mogę tego słuchać! Amerykańska Chińszczyzna! Jaki debil słucha takiego... rodzaju muzyki!???!!!!
  • No to jak nazwiemy ten twój nowy wielki hicior? Może napiszemy coś o twoim jakimś traumatycznym przeżuciu? Szenzii: "I kissed a Girl"? Siergiej: Phi! Przestań! Kto by tego słuchał?! *
  • Ja się dla ciebie tak wyprówam z flaków kobieto robiąc ci tę p***p***ą horeografię i wymyślając te debilne piosenki, że powinnaś mi usługiwać! *dostaje przez mordę* Mój piękny policzek *znów dostaje po ryju* Mój drugi piękny policzek.
  • Poziom tejże despoty mnie przytłacza, idę oddalić się w poszukiwaniu alienacji. 
  • Kóbós, powiem ci tak: dotkniesz raz jeszcze mojej laski, a tak cię użądzę, że nigdy nie wejdziesz już na tę swoją programową kanapę.
  • Nosz k***a, co za j****y telefon! Szenzii: Nie przeklinaj! *dostał w ucho* -  Kurczaki, głupi ten telefon....
  • JUŻ TAM NIGDY NIE POJADĘ!  Wendy : No, ale czemu?! Siergiej: No bo ci Polacy zagrozili mi, że powieszą mnie za krawat na latarni... ZNOWU!!! 
  • Za porwanie aspiranta, czyli mnie, na służbie i głupiej krowy.... matki jego dziewczyny grozi 10 lat pierdla, gnojku!
  • Siergiej: A pani to chyba ma w kuchni taki stary ekspres do kawy...? Tak chwaliła się pani, to możemy go sobie pożyczyć... to znaczy wziąć? Szart: Po moim trupie, gnojku! Siergiej: No wtedy to już na pewno...
  • Szart : Witaj przydka, ruska istoto będąca chłopakiem mojej córki... Siergiej: Witaj głupia, ohydna krowo będąca jej matką!
  • Nie myl geja z homoseksualistą - to dwie różne... rzeczy. Kóba: No fakt, ty to wiesz najlepiej... Siergiej: A zasadził ci ktoś kiedyś kopa w coś?
  • Bo w naszej rodzinie zawsze dzieci są krzywdzone imionami! Ja dostałem babskie o moja siostra męskie!
  • To, że chodzę sześć razy tygodniowo do fryzjera, nie znaczy, że jestem bardziej kobiecy niż moja laska!
  • Nosz k.....a gdzie ja schowałem tę wódkę?!
  • Ona zdradza mnie z lizakiem, którego sobie wymyśliła? To nie fair, że ona może a je nie...
  • Ale mnie suszy... po prostu muszę, muszę się napić! Wódki rzecz jasna.
  • Ja nie jestem komunistą! To mój pradziadek robił rozbiory!  Zahary : Co robił?!  Siergiej: Jesteś za mały więc nie wiesz o co chodzi, ale nie o to co myslisz, bo gdyby o to, to by siedział już dawno w p......u.
  • Sraj Duperszyn i The Stranted w MOIM domu?! Mój najgorszy koszmar, Bibera też mi tu dacie k....?!!???
  • Ja niby dużo przeklinam! K**********, kto ci takich pierdół naopowiadał?!
  • Ha! Mogę nie przeklinać nawet dwie godziny!
  • No daj mu po ryju, a nie skaczesz na tę piep***** ulicę i kradniesz auto!
  • No F, no F! F, F,F F, NO BIERZ TO AUTO BO POWIEM COŚ INNEGO NA F!
  • Bierz karetkę, bierz karetkę!
  • Jeżeli tak ma wyglądać robienie zakupów to pierdz*********ę to!
  • Pitolenie o Chopinie.... (czyt. Pitolenie o Szopenie)
  • Max: To jeśli ty grasz w tę grę to wiesz co to znaczy "What the f...." *zatyka mu pysk* Siergiej: Tak wiem! I to jest słowo, którego nie można używać! Max: A ty używasz po 3 razy dziennie.... S: Bo ja muszę i mam na to papiery....
  • Oj ty degeneracie p...y, jak dam w p......l to będziesz k......a leżał i gnił w krowim gnoju!
  • Jaki był ten mod na broń...?
  • A przypominam ci, że to ja piszę piosenki! Szenzii: Piszesz, które nie są smutne! Siergiej: Ja przynajmniej w takstach nie opisuję... Sz: Daruj sobie!
  • A więc to ty, wypiłeś mi piwo!
  • Jakiś problem kurduplu?! Dzieciak: Tak, kran mi cieknie w domu. Siergiej: No to idziemy!
  • O! Czyli wielka pani de Zilii uważa, że ja jestem winny?! No proszę BRAVO!
  • Szenzii: Co ona gada?! Siergiej: Rosyjski Szenzii: No, ale co mówi? Siergiej: Słowa Szenzii: Debil! Siergiej: ты то́же.*
  • что  случи́лось  вернёшь*
  • Ty cho.....o jedna!
  • Gdak, gdak... choć do tatusia kuro ty smaczna...
  • Jesteś kurczakiem, mówię ci, zaraz cię zjem i nie odezwiesz się!
  • Sasza: Czemu zaprosiłeś Szenzii na imprezę?! Siergiej: A co, spóźniłem się i to już wykroczenie?!
  • Szenzii: I jak wyglądam? Siergiej: Za ładnie. Szenzii: Co? Siergiej: Włóż inną kieckę i mniejsze obcasy bo nie zamiaru obijać mordy całej knajpie, która zżerała by cię oczami! Szenzii: Kochanie, czemu zawsze musisz obijać komuś mordę? Siergiej: Bo lubię, wiesz! Szenzii: -.-' Siergiej: Nie chcę byś miała innego. Szenzii: Aha, czyli jesteś zazdrosny to włożę tę inną sukienkę. Siergiej: Nie jestem zazdrosny i nie ma nawet mowy byś się przebrała! Szenzii: Dzięki misiu. Siergiej: Znów mnie wrobiła...
  • I zobaczysz, że znajdę sobie młodszą!
  • Kochanie, to ligiczne, że gdybym cię nie kochał  to nie byłbym twoim chłopakiem.
  • Kocham cię ponad życie więc nie pozwolę temu ptakowi tak cię traktować!
  • Te, mądraliński, dawaj to!
  • Guziczki!
  • A mogłem być w Euro-Azji... 
  • USA, NASA wielka mi różnica!
  • A przy******ł ci ktoś kiedyś w ryj?!
  • Oj, jak bardzo chcę przeklnąć!
  • Szenzii, gdybyś była kobietą... TO ZNACZY GDYBYŚ BYŁA FACETEM! Ach, ch*****a! *dzwięk trąbki, ale wiemy, że powiedział k*****a, bo można się dymyśleć*... wytnijcie to...!

_____________________________________________________________________________________________

  • Rosjanie (przynajmniej większość) nie znają pierogów ruskich.
  • ты то́же (ros.) Ty też
  • *
  • что

  случи́лось  вернёшь (ros.) Co się stało, się nie odstanie

  • Najśmieszniejsze w dowcipie jest to, że "I kissed a Girl" jest największym hitem Katy Perry w całej karierze i "dużo osób tego słucha".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki