Fandom

Skipper

1102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Skipper - postać z PzM, szef oddziału. Wraz z oddziałem tworzy najgroźniejszą grupę komandosów w Ameryce. Wydaje rozkazy swojej grupie, bez niego nie dadzą sobie rady. 

Wygląd 

Jest trochę gruby (sam twierdzi, że to mięśnie) i prawie najniższy. Ma niebieskie oczy.

Osobowość

Bardzo uparty i zawzięty. Uważa, że liczy się tylko siła, która rozwiąże każdy problem. Z natury nieufny i dzielny, lubi i chce pomagać innym (ma altruistyczny instynkt). Skipper jest bardzo podejrzliwy, czasem nawet bezwzględny, wszędzie węszy podstęp (czyli po prostu cierpi na paranoję). Lubi rządzić przyjaciółmi z oddziału, dba o swój wizerunek i zazwyczaj nie chce przyznawać się do winy. Jak okazało się w odcinku Pingwin, który mnie kochał - podgląda swoich podwładnych za pomocą kamer, co świadczy, że nie do końca im ufa. O jego przeszłości wiemy niewiele. Bez niego oddział sobie nie radzi. Szef lubi Kowalskiego, ale z rezerwą odnosi się do jego nowych wynalazków. Czasem poniża Szeregowego i ignoruje jego dobre pomysły, w zasadzie jednak bardzo go lubi. Skipper największym zaufaniem darzy Rico, faworyzuje go.

Ciekawostki

  • Jego imię po przetłumaczeniu oznacza przywódcę, bądź kapitana (w marynarce wojennej).
  • Zna język tirowy (odcinek Wielki S.T.A.N.K.).
  • Ma wrodzoną paranoję.
  • Ma coś wspólnego z Atlantydą(odcinek Niewidzialny wróg).

Galeria

Fanfakty

  • W połączonej fikcji Hussa, MTV i Lucjusza- Louis, Flawian i Łysy znają tajemnicę zatargu Skippera z Duńczykami: jajcarz i Flawian widzieli całe zajście, a dresiarz rozwiązał Skipperowi język alkoholem.
  • W fikcji MTV- Skipper miał w przeszłości przezwisko Pączuszek, czego bardzo się wstydził i starał się ukryć. Jak wynika z wypowiedzi Louisa i Skippera, przezwisko to ma jakiś związek z niezbyt chlubnym zdarzeniem z przeszłości, nie mamy jednak dokładniejszych informacji na jego temat.
  • W fikcji Wojtiego2000 Anthony go nienawidzi bardziej niż innych zwierząt.
  • W fikcji Wojtiego 2000 nie lubi Świnek Morskich.
  • W fikcji Michalomatka Oddział Skippera w przyszłości ukrywa się na Antarktydzie.
  • W Palmont City King (fikcja Mr. Lolka) z Rico prowadzi Porsche Cayman s.
  • W Pingwiny z więzienia Skipper jest włamywaczem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki