Fandom

Skipper spekuluje

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Skipper spekuluje - fanowski odcinek Pingwinów z Madagaskaru.

Fabuła

Skipper ostatnio chodzi bardzo podminowany - wszystko go denerwuje ( jeszcze bardziej niż zwykle). Jest zmęczony, uważa, że wpadł w " wir codzienności" ( codziennie robi to samo). 

Pewnego dnia wybucha i wywala wszystkich z bazy. Kowalski dzieli się swoją teorią na temat dziwnego zachowania przełożonego z resztą ekipy. Twierdzi, że albo oszalał albo... jest po prostu sobą i chce zwrócić na siebie uwagę. Tymczasem lider przez cały dzień buduje coś w labo. Kiedy oddziałowi udaje się w końcu dostać do bazy Kowalski spostrzega co wyprawia Skipper, podnosi dziób góry i lekceważącym tonem wypowiada się, co myśli na ten temat.  

Po tej scenie Skipper odrywa się od pracy, zaczyna się  śmiać niczym szalony naukowiec ( Kowalski krytykuje, że źle to robi) i zaczyna wszystkim wytykać, co robią nie tak. 

Szeregowemu: że jest wymokłym lalusiem.

Kowalskiemu: że jest przemądrzały.

Rico: żeby się zatkał tymi swoimi rzygami.

Szenzii: że jest niedowytrzymania.

Po tych ostrych słowach szaleniec uruchamia swą machinę i znika. Geniusz dalej jest zazdrosny ponieważ reszta załogi jest zszokowana, że wynalazek szefa przynajmniej zadziałał. Po penej chwili na środku zoo pojawia się wielka dziura. Lekko jeszcze zezłoszczony Kowalski po przeprowadzeniu obserwacji ( lekkiemu pochyleniu się nad obiektem) dostał jakąś rurą, która została przez wytwór wciągnięta. Kiedy doszedł do siebie, stwierdził, że Skipper swoim " nieudolnym" wynalazkiem narobił czegośtam i teraz świat zostanie wciągnięty do dziury. Tak też się stało. 

Tymczasem szalony dowódca lata w czymś, nakształt tunelu, smiejąc się obłąkanie. Łąduje nagle w takim świecie, z którego uciekł. Ze złości kopnął machinę, która się spaliła. Wrzucając ją do basenu wszedł do bazy... i od razu został złapany w pułapkę wisząc do góry nogami. Pochwalił swoich rzołnierzy, ale oni go nie poznali. Rico, Szenzii i Szeregowy trzymają przed nim coś wyglądającego na sztylety. Kowalski zaś prowadzi z nim konwersację. Kiedy najwyższy wspomina, że nieproszony gość poczuje zaraz gniew lidera, oburzony Skipper zaczyna się majtać, obijając się przy tym o ściany. Najpierw myśli, że tym " gniewnym liderem" jest Kowalski, ale ten się przesuwa i z cienia wychodzi... Mort.

Na jego widok niedoszły szef zaczyna bujać się intewsywniej. " Wielki maleńki", przyodziany w szarfę z nabojami i czarne okulary, zcięty krótko, poważnym tonem zaczyna wypytywać się Skippera o różne rzeczy. Kiedy ten, zaczyna się zarzekać, że to on jest liderem, zostaje wrzucony do ciemnego, pustego pomieszczenia, gdzie niegdyś znajdowało się labo. Gubi tam gazetę, w której był artykuł ( z " poprawnego" świata) o czterech bohaterskich pingwinach i wilku, którzy uratowali małego chłopca od zgniecania oponą. 

Ucieka przez okno, cały czas związany. Może ruszać tylko nogami. Kiedy wydostaje się na światło dzienne mieszkańcy zoo strasznie się tym jarają i wyskakują by... zobaczyć " zbłąkaną dżdżownicę"... Pierwszy do tego jest Julian. 

Szef spotyka się z brakiem tolerancji gdyż mieszkańcy zoo również uważają go za szaleńca. Musi podjąć drastyczne działanie... wykożystać Juliana, który dalej sądzi, że przemawia do niego " zbłąkana dżdżownica". 

Równocześnie, Szeregowy " idąc za potrzebą" znów omyłkowo zamiast do kibla skręca do labo gdzie znajduje tajemniczą gazetę. Chciał na nią nasikać, ale nagle wszedł tam Kowalski, który zorientował się, że maluch " zbłądził". Czytając gazetę oniemiał. Za plecami dowódcy pokazuje artykuł pozostałym członkom oddziału. Ci zszokowani postanawiają pomóc ( niby)szefowi.

Kiedy ten przy lemurze przechodzi załamanie nerwowe ekipa pomaga mu. Kowalski stara się odtworzyć urządzenie jednak ma z tym poważny problem. Szybko jednak okazuje się, że coś takiego umie zbudować tylko Skipper, gdyż " tajnym składnikiem" okazała się nienawiść do świata.

Po odbudowaniu machiny lider wraca bezpiecznie do domu i cieszy się, z tego co ma.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki