FANDOM

Postać stworzona przez Księżniczkę Kiarę

Songia to samica żbika.Pojawia się w Smoczej Sadze. Jest jedną z rasy Nayasów.

Dzieciństwo

Songia jako mała żbiczka została wysłana na Ziemię omyłkowo. Miała zostać wysłana na Dark Game, by ją zniszczyć. Ale gdy trafiła na Ziemię zapomniała o tym. Znalazła ją samica rysia razem ze swoją córką Triss. Od tamtego czasu Songia zamieszkała z nią. Nauczyła się ziemskich zwyczajów a także...sztuk walki. Gdy zastrzelono jej opiekunkę musiała się zająć Triss. W przyszłości, gdy ukończyła 18 lat (ludzkich) odkryła w sobie niezwykłe umiejętności, kiedy ratowała siostrę. Wyruszyła razem z nią w poszukiwaniu tajemnicy, jaka się z nią wiąże.

Charakter

Songia jest porywcza, miła, przyjacielska, odważna, śmiała, zabawna, pewna siebie, ambitna i utalentowana. Jednak czasem, gdy w walce chodzi o życie i śmierć staje się waleczna i bezwzględna dla wrogów.

Talenty

Umie malować, śpiewać, polować, używać broni różnego rodzaju, walczyć, pisać, czytać. To są tylko jej zwykłe talenty.

Moce

Kula ognia

Kula ognia to po prostu ognista kula. Songia pierwszy raz użyła kuli ognia w lesie, kiedy chcieli zastrzelić jej siostrę. Ognista kula aktywuję się czasem pod wpływem emocji np. strachu, złości. Ale również też pod wpływem pewności siebie, aktu odwagi.

Płomień smoka

To ognista smuga w kolorze złotawo-pomarańczowym. Songia używa jej zazwyczaj w walce.

Smocze oko

To inaczej moc, w której po spojrzeniu w oczy można krótkochwilowo stracić wzrok.

Ognisty cios

Ten cios znaczy to, że cała postać, która tego używa, staje w płomieniach, a później całą swoją energię kumuluje w pięść. Taki cios może być nawet śmiertelny.

Tarcza potężnego smoka

To inaczej utworzenie tarczy. Tarcza otacza calą postać, i z wygladu przypomina ogniste ściany. Może albo odbić 2x strzał, który chciał trafić postać, albo wchłonąć energię pocisku dając przy tym nową moc.

Zamiana w smoka

To nie jest zbyt "całkowita" zmiana. Postać używająca tej mocy ma po prostu skrzydła, łuski i kolce na ogonie. Zamiana w smoka bywa niebezpieczna. Postać zamieniająca się w niego może albo nie powrócić do dawnego ciała, albo zmienić charakter na strasznie niszczycielski.

Przywołanie smoka

Można również przywołać własnego smoka, który będzie pomagał w walce. Każdy Nayasanin ma własnego smoka. Songia dowiedziała się o tym dopiero później.

Ogłuszający krzyk

Smoki mają głośne ryki. Tak samo Songia potrafi go użyć. Songia, gdyby raz krzyknęła, mogłaby ogłuszyć cały Nowy Jork.

Smocza pieśń

Smoczą pieśń można użyć tylko raz. Ta moc może wskrzesić umarłego zza grobu .Osoba nie jest wtedy ani zombie, ani duchem, lecz człowiekiem, jakim była poprzednio.

Przetransformowanie

Dzięki tej umiejętności, tak jak w przypadku zamiany w smoka, Songia ma możliwość zmiany w każde zwierzę.

Wygląd

Songia jest żbiczką o szarej sierści .Posiada czarne włosy. Większa część włosów zakrywa jej prawe ucho. Jej oczy są barwy jasnozielonej .Ponadto dziewczyna nosi kostium. Jest to biała kurtka z elastycznymi spodniami tego samego koloru, niebieski T-shirt i brązowy pasek.

Relacje z bohaterami

Z pingwinami:

Songia bardzo lubi pingwiny i je szanuję, bo pomogli jej w wielu sprawach. Ale czasem myśli, że są trochę za bardzo ześwirowani.

Z Żywiołami:

Przyjaźni się z każdą dziewczyną z tej grupy. U każdej dostrzega wady i zalety. Kiedy Songia pomaga im w awaryjnych sytuacjach one chcą ją przyjąć do grupy, ale Songia odmawia za każdym razem. Nie jest gotowa na drużynę.

Z Weather Team:

Songia doskonale rozumie te trzy dziewczyny, bo nie tylko ona wychowywała się bez rodziców. Tak jak w Żywiołach dotrzega wady i zalety każdej z nich.

Z Triss:

Triss, mimo iż jest je przyrodnią siostrą, bardzo ją kocha i broni. To jej najlepsza przyjaciółka. Młodsza siostra czasem nie rozumie starszej, a kiedy denerwuje się zachowaniami Songii ona jej wyjaśnia: Zrozumiesz, jak będziesz w moim wieku.

Z Ligą Super Zwierząt:

Oni również pragnęli ją w drużynie, ale ta stanowczo odmówiła. Dla niej to jest niezwykłe, że ktoś ma podobne moce. Dogaduje się najbardziej z Black Claw, bo w końcu jest dziewczyną. Reszta też z nią rozmawia, ale zazwyczaj z powodu mocy. Najszczególniej jej mocami interesuje się Iron Wolf, bo on pragnie tych samych mocy. Zawsze, kiedy Iron Wolf chce namówić ją na zbadanie mocy Songię broni Kapitan A. .Songia szanuję całą drużynę, ale i tak w szczególności Black Claw i Kapitana A.

Z Samaelem:

Samael pomógł jej w rozwikłaniu tajemnicy własnego pochodzenia. Za to jest mu dozgonnie wdzięczna. Mieszkają na jednym wybiegu, i naprawdę się lubią. Mają wiele wspólnych tematów. Zawsze razem trenują .Lubią swoje towarzystwo.

Ze swoimi innymi przyjaciółmi:

Songia cieszy się z powodu swoich znajomych i kumpli tzn. mają tą samą ideę Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego!. To ich ulubione motto. Songia kocha ich towarzystwo i przyjaźń.

Ciekawostki

  • Songia pomimo tego, że jest najsilniejsza Nayaską na świecie boi się igieł jak Skipper.
  • Chcieli ją przyjąć do Żywiołów, Weather Teamu i Lidze Super Zwierząt. Ona jednak odmówiła, bo pragnie stworzyć własną drużynę.
  • Songia posiada swojego smoka-stróża o imieniu Lighty. To smoczyca. Jest cała biała, z niebieskimi oczami, i czarnymi kolcami na plecach i ogonie.
  • Książka, którą Songia dostała od Samaela w 15 części Smoczej Sagi to tak naprawdę przerobiona wersja Ciosu udręki z Gwiazd naszych wina.

Tutaj jest jej galeria obrazów:

Songia Dragon - galeria obrazów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki