Fandom

Spencer

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Spencer: Tygrys sumatrzański, mąż Karen.

Opis postaci, charakter

Kiedyś był przyjacielem Karen i jej sąsiadem. Z początku Karen nie przypominała go sobie, jednak po kilku minutach go rozpoznała. Myśli, że umie śpiewać... O 7.00 śpiewa największe Kity hity. Z początku był trochę dziki, jednak zaraz potem podobnie jak Karen się przyzwyczaił. Jego ulubioną potrawą jest Spaghetti.

Urodził się w południowej części Sumatry w rejonie Zeonx, dlatego też został potem księciem tego regionu. Kiedyś mało co nie pożarł Jerry'ego, za napisanie serenady dla Karen. Ze Skipperem dogaduje się w tym, że nie cierpi hipisów.

Wygląd

Jest ciemno pomidorowego koloru (Dlatego ma przezwisko Murzyn). Jego oczy są niebieskie, wręcz błękitne. Ma dość wielkie mięśnie. Jego prawe ucho jest lekko obtarte, podobnie jak Aratona. Ma wielkie pazury, do odcinka Jezioro Kalmarowe kiedy Karen kazała mu je przyciąć.

Relacje

Z Karen ma oczywiście świetne relacje, jako mąż i rzadko się kłócą. Nie lubi jednak wycieczek z nią, bo ta wykorzystuje Spencera do noszenia Bagażów.

Z Ugh-Ughem i Staśkiem Często się kłóci, raz nawet oberwał od Ugh-Ugha po ryju za nazwanie go "małpiatką"

Z Lemurami nie też zbyt dobrych relacji. Jacob i Jerry, to według niego świry próbujące się dorwać mu do żony. Maurica najbardziej lubi i uważa go za jedynego normalnego. Adama przezywa profesorkiem, Morta i Loraxa nie lubi (Za to, że ciągle mu wchodzą pod nogi), o Julianie woli nie myśleć.

Z pingwinami się dogaduje, z Kowalskim ma najlepsze relacje

Zainteresowania.

Interesuje się piłką nożną. Jego ulubione kluby to: Real Madryt, Celtic FC oraz Manchester United.

Słucha Jazzu- ulubionym wokalistą jest Louis Amstrong, nie pogardzi jednak Bostonem (zespół muzyczny- nie miasto).

Jego ulubionym filmem jest Kod Leonarda Da Vinci.

Linki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki