Fandom

Spikon

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Spikon- Główny antagonista z nadchodzącego filmu Mr. Cezary&Mrs. Szenzii Jest on najgroźniejszym z przestępców swoich czasów. Pochodzi z rodu McTírmharfach [1] specjalizujących się w morderstwach ważnych osób wśród zwierząt. Jest ostatnim żyjącym potomkiem rodu.

Na swoim sumieniu ma 30 pingwinich żyć, 20 wilczych, 13 ludzkich, 26 lwów, 10 tygrysów i 4 słonie [2]. To on spowodował śmierć 6 najważniejszych zwierzęcych władców na spotkaniu w 1995 roku. Ma się też pojawić w Zoo Na Kółkach jako skończony psychicznie pół-zombie chcący tylko zabijania.

Wygląd

Jest to wilk szary. Gdy tylko dowiedział się o korzeniach wystylizował się i od tamtego czasu ma rozczorchraną grzywę, wymienione na dłuższe przednie kły, ruchomy pazur raptora skradziony z muzeum na tylnej prawej łapie. Ubrał się w strój starożytnych McTírmharfach. W wielu bójkach i wypadkach zdeformowała mu się prawa przednia ręka- wyciął ją więc i zamienił na kość jakiegoś trupa. Dotatkowo doczepił sobie 20-centymetrowe pazury. Na głowie ma tajemnicze zadrapanie.
Spikon2.jpg

Spikon w ZNK.

  1. Od Irlandzkiego mac tíre mharfach czyli morderczy wilk
  2. To byli ci ważni, mało znanych osób nikt nie zliczy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki