FANDOM

Starcie tytanów - szósty odcinek drugiego sezonu Zoo na kółkach, stworzony przez Pingwiniafanka1 (NACIŚNIĘCIE TEGO PRZYCISKU GROZI ŚMIERCIĄ LUB KALECTWEM).

Fabuła

Pierwsza w nocy. Piraccy Chuligani i Cezary śpią w bazie. Nagle Stefek czuje przez sen, że oblewa go jakaś klejąca maź. Budzi się przerażony, wrzeszcząc, i okazuje się, że to tylko galaretka malinowa... Łapie się za serce i wkurzony patrzy na Louisa, który śmieje się do rozpuku. Chcąc dać mu nauczkę, Władko pragnie dać mu z byka. Pędzi na wesołka, który w ostatniej chwili zrobił unik, a Stefek uderzył głową w ścianę. Louis skomentował to: "Uważaj, byczku, bo się zaszarżujesz na śmierć!". Hałasy budzą pozostałych. Cezary natychmiast wstaje i wycelowuje swym pistoletem w dwie postacie, ale gdy okazuje się, że to tylko Louis i Stefek umazany galaretką, opuszcza broń i pyta, co się dzieje. Zanim jajcarz zdążył wyjaśnić, odzywa się Gruby, który do tej pory siedział na kompie. Informuje przyjaciół, że na skrzynkę e-mailową PCH właśnie przyszła wiadomość o treści:Bądźcie za 10 minut na dziesiątej alei. Adres, z którego wysłano wiadomość, jest nieznany.PCH patrzą po sobie. Co prawda Gruby mógłby w kilka minut namierzyć osobę, która wysłała maila, ale nie ma czasu do stracenia.

Kolejna scena ukazuje dziesięć samochodów, które pojawiają się na dziesiątej alei. Każdy wysiada ze swego wozu. Louis ściska mocno swojego Magnuma i mówi: "No i co? Minęło dziesięć minut i nikogo nie ma. A miałem taką ochotę rozwalić dzisiaj komuś łeb...".  Jakby na zamówienie podjeżdżają trzy samochody, z których wysiadają dosyć wysoki pingwin z kataną przy pasie, kot syjamski oraz wilk z czarną grzywą. Łysy odzywa się: "Gdzieś już widziałem te zakazane gęby... no jasne! To Oddział Jamesa! Czego tu szukacie?". Remus odpowiada: " Mamy niewyrówane rachunki... Pamiętacie naszą ostatnią rozmowę? Pytałem was, czy mogę dołączyć do PCH..." Po chwili spierania się Stefek decyduje, że Remus musi przejść kilka prób. Pierwszą będzie Próba Driftu. Remus ponownie wsiada do swego Lamborghini Avendatora. Zaczyna jechać. Początkowo wszystko idzie dobrze, lecz nagle pociski niewiadomego pochodzenia przebijają opony, a potem tylną szybę. Auto Remusa zaczyna dachować, aż w końcu rozbija się na poboczu. Wilk cudem uchodzi z życiem. Wtedy Cezary woła: "Ej, ty! Wiemy, że tu jesteś! Pokaż się!", a Louis oddaje serię z Magnuma. Przed PCH staje grupka pingwinów i rudy kot. Przedstawiają się jako Oddział Krzysztofa. Stefek zarządza atak. Rozpoczyna się walka. Oddział Jamesa zostaje przegoniony, a PCH i Cezary schwytani- napastnicy używali pocisków usypiających. Bohaterowie budzą się związani. Ledwo co się obudził, Mistrz czuje, że dostał w dziób. Obudził się, i widzi nad sobą Jacka śmiejącego się jak psychopata. Młody zaczyna go wyzywać po niemiecku, ale to budzi tylko kolejną salwę śmiechu. Nagle pojawia się Krzysztof, który informuje bohaterów, że czeka ich wspaniała podróż... Zanim zdążyli cokolwiek zrobić, zostali znów uśpieni.

Znów się budzą, z tym że w skrzyni. Creep domyśla się, że są transportowani do Zoo w Hoboken. Teraz już wszystko jasne: Oddział Krzysztofa chce przejąć ich bazę i terroryzować Zoo w Central Parku, a PCH pozbywa się w najbardziej okrutny sposób. Tu przydają się umiejętności Zindelo: wilk zakoszonym nie wiadomo gdzie  pilnikiem przecina więzy i uwalnia pozostałych. Hiro rozwala skrzynię, a Creep przeskakuje do przodu i wali kierowcę swą robo-łapą. Ten traci panowanie nad kierownicą i furgonetka rozbija się o latarnię. Bohaterowie wyskakują z wozu i zaczynają uciekać, ale nagle zostają złapani w siatkę. Mężczyzna w stroju ochronnym schwytał ich, twierdząc, że zwierzęta nie mogą same chodzić po ulicy. Zaniósł ich do najbliższego zoo- Zoo w Hoboken.. Postawił wszystkich dziesięciu na ich tymczasowym wybiegu, a ledwo odszedł, przed PCH i Cezarym pojawiło się kilku wrogów, z Savio na czele...

Tymczasem Oddział Krzysztofa grasuje w nowojorskim zoo. Związali Alice, przejęli bazę PCH i melinę Stefka, a teraz terroryzują mieszkańców.

Następna scena ukazuje bohaterów walczących z wrogami. Dają z siebie wszystko, ale powoli zaczynają opadać z sił...

Kolejny przeskok do Zoo na Manhattanie. Oddział wiąże Juliana, daje mu w pysk i śmiejąc się, idzie do meliny. Jacek wyciąga Jacka Danielsa... Janek mówi, że chyba Mateusz jest jeszcze za młody na picie, na co Max odpowiada: "Niech się uczy od najmłodszych lat!". Zaczynają pić. Zegar w przyspieszonym tempie pokazuje, że mijają trzy godziny...

W tym samym czasie PCH i Cezary walczą z Saviem, Hansem i resztą antagonistów.  Niestety czterech z nich już osłabło. Zostali tylko Łysy, Rudy, Zindelo, Louis, Stefek i Cezary. Rosjanin uznaje, że musi się gdzieś na chwilę schować i obmyślić dalszą strategię. Wskakuje na wybieg Hansa, gdzie leży porzucony Skwarkociskacz 3000. Podnosi go z szatańskim uśmiechem... niestety nie zdążył go użyć, bo nagle pojawiła się przed nimi skrzynia. Łysy otworzył ją, i bohaterowie ujrzeli Oddział Krzysztofa na kacu, który powoli się budził. PCH wybuchnęli śmiechem, ale wrogowie nie zaprzestali ataku. Rudy strzelił do nich Skwarkociskaczem 3000. To ich na chwilę zatrzymało, a potem PCH wraz z Cezarym wskoczyli do ciężarówki. Przeciwnicy zajęli się zaś Oddziałem Krzysztofa. Gdy bohaterowie docierają do Zoo, spotykają Szeregowego Jajko. Tłumaczy im, co się stało: Oddział Krzysztofa przejął Zoo, wszystkich związał i zabrał jedzenie, i poszedł napić się do meliny. Wtedy Jacob wykazał się sprytem- schował się, by go nie zauważyli, a potem przyszedł do nich. Już chcieli go złapać, gdy on wyciągnął flaszkę. Zaproponował wspólne picie. Gdy już spił ich do nieprzytomności, załadował do skrzyni, zaadresował przy pomocy Adama do Zoo w Hoboken, i załadował na furgonetkę.

Zadowoleni bohaterowie idą się napić. Mistrz mówi: "Jak tacy durnie mogli nam zająć melinę!". Rudy na to: "Zaraz utulisz swoje żale w alkoholu". Otwierają drzwi meliny, a tam pijane lemury, a wokół nich flaszki. Julian śpiewa: "I jeszcze jeden, i jeszcze raz!". Na tym kończy się odcinek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki