Fandom

Starość nie radość

1101stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Starość nie radość - fanowski odcinek Trzynastego

Opis fabuły

Kowalski ponowił próbę działania eliksiru młodości, który dobrze skutkuje na ludzi i zwierzęta. W trakcie próby odmładzania zwiedzającego zoo starca, próba poszła dobrze. Rico zafascynowany działanie, zaczął strzelać jak popadnie, sprawił nawet, że Król Szczurów zamienił się w małego szczurka. Przez przypadek pociągnął za żyłkę, która odwraca efekt. Sprawił, że Julian się postarzył, wyglądał jak dziadzio. Niestety Rico tak potraktował urządzenie, że po strzale w Juliana rozpadł się na kawałki. Pingwiny szybko pojawiły się u lemurów. Kowalski powiedział, że w laboratorium w New Jersey znajduje się jeszcze jeden eliksir. Niestety samochód pingwinów po ostatnim wypadku został zniszczony, i cały czas pingwiny nie miały czasu go naprawić. Julian poruszał się żółwim tempem, dlatego nie dotarli by tam nawet następnego dnia. Skipper wybrał metro miejskie. Jednak zanim tam dotarli Rico ledwo co dotaszczył Juliana do pociągu. Co ciekawe w trakcie jazdy nawet gdy Mort tykał stopy Juliana, on i tak nie reagował. Po dotarciu na stację w New Jersey Rico nie miał sił na taszczenie, więc Kowalski skombinował z siedzeń wyrwanych z metra oraz kół, stworzył pojazd, którym wszyscy razem przetransportowali Juliana do laboratorium. Niestety budynek miał 25 pięter, a windy były w remoncie. Szeregowy i Mort zostali z Julianem, natomiast Maurice i reszta pingwinów poszli do laboratorium. Niestety Szeregowy, Mort i Król Julian zauważyli Oficera X. Szeregowy czuł się zobowiązany schować Juliana. Schował Juliana za filarem ulicznym, co sprawiło, że X niczego nie zauważył. Tymczasem reszta nie mogła iść po schodach, ponieważ przechodzili ludzie . Dlatego poszli rurami przechodzącymi z piwnicy wprost do laboratorium. Jednak był dodatkowy problem; Maurice się nie mieścił w rurze. Maurice wrócił do Juliana, wyglądał choćby miał 90 lat. Pingwiny dotarły do laboratorium, przeszkodą był naukowiec. Ale nie ma czegoś takiego, czego pingwiny by nie załatwiły. Rico włączył dzwonek na lunch i naukowiec wyszedł z sali. Podczas tego Pingwiny wzięły eliksir i szybko zeszli na dół. Od tej pory wszystko szło po ich myśli. Na ulicy przy laboratorium, był korek. Skipper wszedł do jednego z samochodów, uśpił kierowcę i wyruszyli do zoo z normalnym Julianem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki