Fandom

Statua Wolności

1097stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

 Statua Wolności [S1E1] - Pierwszy odcinek serialu Pozdrowienia z 2099, wymyślony przez Sami-wiecie-kogo. Odcinek trwa 22 minuty.

Fabuła

Odcinek zaczyna się 5 - minutową retrospekcją, pokazującą zajęcie przez Mike'a I USA, wyjście z kryzysu i wszystkie podboje. Potem zaczyna się akcja. Pewien obywatel Imperium mieszkający w Nowym Jorku wyrzuca gazetę "USIC is the very bad", ukazującą wady Imperium na śmietnik. Tam się czai pewien kot. Ma na imię Mark. Czyta pierwsze kilka stron i biegnie do pewnego domu. To nie jest zwykły dom, tylko baza jedynego w swoim rodzaju Gangu Marka. Tam czekają na niego przyjaciele: palczak madagaskarski Morrison, pełniący funkcję naukowca i lemurek myszaty Mortiago, słodziaka. Pokazuje im te kilka stron, że pewni islamistyczni terroryści chcą zniszczyć statuę wolności, czyli największy zabytek tego miasta, które jest stolicą państwa rządzonego przez kota.... Już są nad Azorami. A to nie było by miłe... Planują zniszczyć ją samolotem - kamikaze, tak jak zamachy na WTC 11 września 2001. Ale Gang Marka też ma swój samolot. Lecą nad Atlantyk. Nagle zobaczyli samolot terrorystów. Zawracają. Rozpoczyna się pogoń. Ścigają się. W końcu 100 m przy statule samolot wybucha i spada do morza. Niesamowite. Niezapomniane wrażenia dla widzów. A Statua wolności ciągle jest.

Cytaty

  • Islamistyczny Terrorysta #1: O rzesz ty, ten samolot nas ściga!!!
  • Islamistyczny Terrorysta #2: Spokojnie, zniszczymy statuę wolności. Przecież nie lubimy jego kociej wysokości.

  • Mark: Lecimy, aż zobaczymy wroga. Potem pogoń, a po pogoni ostrzał.
  • Morrison, Mortiago: Tak, dowódco

  • Radar: w-y-k-r-y-ł-e-m p-e-w-i-e-n o-b-i-e-k-t s-a-m-o-l-ot
  • Mark: To muszą być oni, ci głupi terroryści.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki