Fandom

Stefek Władko

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Udostępnij

Stefek Władko to nowy rekin w zoo. Po raz pierwszy pojawił się w odcinku Rajd Śmierci. Pochodzi z Nowego Orleanu. 

Historia

Stefek trafił do zoo kiedy znaleziono go zaplątanego w sieć rybacką. Skipper chciał się o nim coś dowiedzieć i był zdumiony gdy okazało się że Władko brał udział w Rajdzie Śmierci pod pseudonimem Monster. Poprosił on Pingwiny aby wykradły z muzeum rajdu jego Mustanga którym jeździł. Doszło do wielu komicznych wydarzeń ale zdołali to zrobić, a w zamian za to Stefek zbudował pingwinom specjalny czterosobowy bolid. Potem Stefek i Pingwiny wystartowali w tegorocznym rajdzie.

Kolejny raz pojawił się w odcinku Superbohaterowie, jako szofer bogatego szympansa(ale tak naprawdę kazał mu jeździć wózkiem z lodami, gdyż nie chciał jechać Mustangiem Stefka) który prowadził grupę super-zwierząt. Zaproponował mu wstąpienie do nich jako Frankenstein Monster. Stefek zgodził się, ale gdy dowiedział się że jego proponowana nazwa już była zgapiona z filmu Wyścig Śmierci, zrezygnował i jako Monster dołączył do ligi pingwinów.

Osobowość

Stefek jest dość ponury, ale braki w szczęściu uzupełnia zaufaniem i samodzielnością. Lubi watę cukrową i aby raz ją zdobyć o mało nie przejechał jej sprzedawcy. Wielu wykorzystuje go, ale ufa tylko pingwinom.

Zdolności

Stefek jest wyszkolonym kierowcą i mechanikiem. Ma dużą siłę, co pokazał w odcinku Superbohaterowie kiedy znokautował Króla Juliana jednym sztrzałem z dyśki.

Ciekawostki

  • Jest inspirowany głównym bohaterem filmu Wyścig Śmierci, granym przez Jasona Sthatama.
  • Ma dwa samochody. Pierwszy to Mustang, a drugi to rubinowo-czerwony Dodge Chalenger.
  • Mówi Włoskim akcentem.
  • Dubbinguje go Mirosław Zbrojewicz.
  • Umie czytać i pisać.
  • Ma komórkę oprawianą w szkieletora z kapeluszem.
  • W samochodzie ma ukryty rewolwer.
  • W oryginalnej wersji dubbinguje go Ron Perlman.
  • Uwielbia bułki z czosnkiem.
  • W Zoo Na Kółkach głos podkłada mu Chris Evans.
  • Z powodu o wiele młodszego głosu Stefka w Zoo Na Kółkach, dubbinguje go Wojciech Malajkat.
    • Obecne auto Stefka
    • Drugie auto Stefka
    • Prezent od Łysego
    • Auto na Pogrom Vladimira Marussi
    • Auto Za Czasów Studenckich
    • Drugie auto czasów Studenckich
  • Podczas Rajdu Śmierci, nosił maskę prawie taką samą jaką nosił Salem w serii Army Of Two
  • Jego gatunek to żarłacz tygrysi.
  • To główna postać użytkownika Onewa.
  • Dostał od Łysego Pontiaca Solstice.
  • By schwytać Vladimira Marussię, Skipper i Kowalski zbudowali dla niego lepszą wersję Shelby Cobry 427.
  • Nauczył się od Rudego strzelać, i jego główną bronią jest złoty Glock.
  • Uwielbia bić Grubego, i taką zabawę ma z Łysym.
  • Po bitce z Vladimirem stracił ząb, ale mu odrósł. Stefan nazywa ten ząb Lekki i w komiksie Stefka jest głównym bohaterem walczącym przeciwko Pazurowi (Vladimir zranił nogę podczas walki).
  • Lubi słuchać Johna Newmana, Wiza Khalify i Black Eyed Peas.
  • Jako student, jeździł Dodgem Chargerem '70, a po tym jak jego zazdrosny kolega mu go zniszczył, zaczął jeździć Alfa Romeo Brera.
    RewolStefek.jpg

    Rewolwer Stefka

    StefekGlock.jpg

    Broń krytyczna Stefka

Cytaty

Stefek- Chcesz kufę z bani?- 100 Woltów

(Stefek rzuca zapałkę do paliwa)Stefek- Yippie-ka-yay Mother**@&er- Zoo Na Kółkach Pilot

Piosenki w wykonaniu Stefka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki