FANDOM

Sto lat, scenariuszu to odcinek świąteczny serialu Zoo na kółkach. Łamie czwartą ścianę, bo świętuje 1000 artykuł PzM Fanfakty, oraz już nadchodzące urodziny portalu.

Fabuła

Piraccy Chuligani stroją swoje wybiegi, ponieważ wkrótce urodziny portalu, gdzie zostali opisani, oraz gdzie został przedstawiony scenariusz wielu odcinków Zoo na kółkach. Kiedy Łysy pyta się czy mają jakąś alkoholową bombę (Sobiecki, Tyskie itp.), wybucha bomba wśród członków gangu, gdyż każdy chce aby głównym alkoholem na melanżu był ojczysty napój. Łysy postanawia że ten kto wygra "Postaw na Wpier*ol" ten decyduje o napoju. Gruby odpada na samym początku. Gdy Rudy wyciąga karabin, Łysy korzysta z tego, wali go bejsbolem. Mistrz ciągle jednak bije na oślep, przez co Creep i Hiro (IMPOSSIBLE!) leżą na ziemi. Więc Stefek Władko jest ostatnim wrogiem Łysego. Walka trwa jednak przez przypadek potrącają Gutka, który rozlewa swój sok ze sfermentowanych ziemniaków, więc Stefek i Mateusz padają ma ziemię. Ostatecznie patriotycznie problem alkoholu rozwiązany został, sposobem że "każdy alkohol, równy jest każdemu". Gang wchodzi do meliny i pojawia się napis:

PO NOCY

Melina Stefka ma wyważone drzwi, dziurę w dachu, a w środku PCH którzy tak jak przez sen gadają, kręcą "Kacentral Park".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki