FANDOM

Stowarzyszenie Założycieli Marek to grupa założycieli marek z całego świata założona przez Vladimira Marussię.

Członkowie

Oddział 1

  • Pietro Pagani- jaszczur, stale chce udowodnić coś Marussi. Założyciel Pagani, mówi często "Prędkość Zondy" lub "Nowość Huayry". Jest zwinny posługując się nożami. Jeździ Pagani Huayrą w kolorze włoskiej flagi.
  • Giorgio Gumpert- komar, uwielbia przyłapuwać wrogów. Jego firma ma długi, dlatego bardzo słucha się Vladimira. Jest arogancki. Jeździ Gumpert Apollo S.
  • Tomas DeTomaso- pantera, cichy, wykonuje rozkazy. Vladimir używa go jako zabójcę. Gardzi Oddziałem 3. Jeździ czarną DeTomaso Panterą.

Oddział 2

  • Donald McLaren- sowa, uwielbia rapować. Jest używany w Stowarzyszeniu jako snajper. Często mówi śpiewając. Po prostu służy Marussi bo się z nim lubi. Założył firmę McLaren. Jeździ McLarenem P1.
  • Lester LaFerrari- mustang, brat Enzo Czerwone Ferrarri. Tworzy przeróżne lasery, miecze, auta. Projektant Ferrarri LaFerrari. Uwielbia udane eksperymenty. Jeździ Ferrari LaFerrari z różnymi ulepszeniami.
  • Luciano Lamborghini- byk, tak jak Pablo Lancia uwielbia Włoskie klimaty. Jest on Psycho grupy. Testuje Bronie Lestera. Uwielbia niszczyć auta i ściany. Jeździ Czarnym Lamborghini Countach.

Oddział 3 (Oddział Oferm)

  • Franz "ZBM" Josef- delfin, dba o oddział 3. Strasznie porywczy i nie słucha poleceń. Jego ksywa "ZBM" pochodzi od Założyciel Bawarskiej Motoryzacji co mówi że jest założycielem BMW. Jeździ BMW M3 GTR.
  • Viggo Vauxhall- kura, zupełna oferma, mówi o sobie w liczbie mnogiej, nie pokona nawetGłupich oddziałów, służy jako przynęta, obiekt testów, wykonuje polecenia: "Zrób mi kawę...." itp. Jeździ Vuxhallem Monaro VXR.
  • Pošranieč Škoda- niedźwiedź, jego imię dużo mówi. Uwielbia gadać kawały i nie umie walczyć. Upija się na dyżurach, i lubi cisnąć bekę z Viggo Vauxhalla, nikogo nie pokona. Jeździ Škodą Yeti.

Cytaty

  • Viggo- Jaką mamy zasadę?
  • Vladimir- Mamy taką zasadę która jest najważniejsza, brzmi.... Na******ać!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki