FANDOM

Postać fikcyjna stworzona przez Madeline Hatter.

Wiewiórka zwyczajna.Przyjaźniła się z Fredem tak jak jej rodzeństwo.W jednym z filmów zaprzyjaźniła się z Herminą,choć na początku się nie lubiły.

Dzieciństwo

Suzanna urodziła się w Angli tak jak jej rodzeństwo.Niestety musiała wyjechać razem z braćmi i siostrą do starego,opuszczonego domu, w którym mieszkały zwierzęta.Tam Suzanna odkryła tajemnicze przejście do pewnej krainy.Tam zobaczyła niezwykłe miejsca i poznała fantastyczne stworzenia.Dostała również łuk i strzały,dzięki którym mogła się nauczyć strzelania z łuku.W końcu razem z rodzeństwem wyruszyła na Kamienny Pagórek,gdzie był tam lew Erslan.Zaprzyjaźniła się z nim, ale nie tak bardzo jak jej siostra Lucy.Wkrótce była światkiem tragicznego upadku Erslana.Chciała mu jakoś pomóc,ale nic nie mogla zrobić.Jednak nieoczekiwanie Erslan orzył i pomógł jej i Lucy zwołając wszystkie magiczne stworzenia do walki.Później po upadku czarnego charakteru została,by wspierać krainę.Nieoczekiwanie z powrotem trafiła do naszego świata razem ze swoim rodzeństwem (a w naszym świecie minęła tylko godzina). Jednak ,gdy opuściła stary dom pojechała z rodzeństwem do Nowego Yorku. Tam poznała pingwiny oraz innych.

Cechy

Suzanna jest dość optymistyczną i pewną siebie postacią.Nie bardzo lubi,jak ktoś kłamie.Woli ona prawdę.Jest dosyć sprawiedliwa,ale mądra,dlatego mądrze podejmuje decyzję.

Psychika

Jest dosyć pewna siebie,ale nie agresywna.

Talenty

Strzelanie z łuku,granie na gitarze,jazda konno,pływanie,wspinaczka,taniec oraz czytanie.

Wygląd

Suzanna ma szarą sierść.Długie,proste,kasztanowe włosy oraz wielki,puszysty,szarawy ogon.

Lęki

Sądzi,że niczego się nie boi.Jednak można podejżewać, że boi się psów.

Związki

Jak na razie nie jest z nikim w związku.

Ciekawostki:

  • Czasami rodzeństwo mówi na nią Suzy
  • Ma kilka cech Zuzanny Pevensie z trylogii książek  Opowieści z Narnii
  • Film, w którym będzie Hermina będzie małym połączeniem Opowieści z Narnii i Harry Potter

Więcej z Fandomu

Losowa wiki