Fandom

Syberyjski śnieg

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Syberyjski śnieg - ósmy odcinek serialu Miażdżyciele autorstwa użytkownika Wojti2000 (dyskusja). Debiutuje w nim Aleksiej.

Fabuła

Rura wodociągowa pod hutą przecieka, i Sergio wzywa Gusa Babushkę. Ten naprawia rurę i odjeżdża ale z jego ciężarówki wychodzi lis polarny. Przedstawia się jako Aleksiej, i przedstawia swoją historię. Postanawia zabrać Sergia na podróż do Moskwy. Po chwili jednak rozpoznaje Ivana, gdyż ten kiedyś był jego pomocnikiem. Zabiera Ivana, pod Hutę podjeżdża T-34, Lis z patyczakiem pod pachą wsiada do niego i ruszają w dal. Motocykle gangu doganiają czołg, ale ten wjeżdża na statek płynący do Moskwy. Aleksiej wkłada Ivana do jednego z kontynerów na statku. Cassie i Gumm również wjeżdżają na pokład swoimi pojazdami. Pojawiają się źli ludzie-marynarze którzy chcą pojmać zwierzęta i je uśpić. Cassie i Gumm uciekają do kajuty kapitana, którym okazuje się....Agent X. Ten zaczyna ścigać Gumma gdyż ten jest pingwinem. Cassie tymczasem przejmuje ster statku i zatrzymuje się przy dokach najbliżej huty. Aleksiej razem z marynarzami i Agentem X wskakuje do szalupy, a Cassie i Gumm razem z Ivanem uciekają do Huty.

Postacie

Ciekawostki

  • Motyw marynarzy i statku jest nawiązaniem do gry Madagaskar.
  • Aleksiej jest prawdopodobnie uwielbiany przez marynarzy.

Cytaty

"Ivan, nie ufaj mu! To nie jest lis! On jest biały!" - Werfer do Ivana.

"WIEDZIAŁEM! NAWET TUTAJ BĘDĄ MNIE PRZEŚLADOWAĆ, PINGWINY!" - Agent X do Gumma.

"Interesujące bardo." - Sergio Van Helior do Aleksieja.

"Moim chłopcom się nudzi bez ciebie. Byłeś bardzo dobrym wytrychem." - Aleksiej do Ivana, wspominając jego dawne przynależności.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki