Fandom

Syriusz (WiKuSsKa)

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Związane z postacią: CiekawostkiCytatyGaleria

Syriusz - fanowska postać użytkowniczki TA JEDYNA I NIEPOWTARZALNA WIKU$$KA (Don't touch!). Nie ma nic wspólnego z[Syriuszem i powstał niezależnie od niego.

Informacje

Syriusz jest bratem Selene i Luny. Tak naprawdę, to on jest najstarszy, a nie Selene (jest starszy o 2 wilcze lata). Nikt poza siostrami nie wie o ich pokrewieństwie, ani o tym, że on żyje. Nie chce, aby ktokolwiek dowiedział się o tym, że jest dzieckiem pary alpha. Nie chce również być alphą, ani zabrać Selene to prawo (gdyby Chloe i Nikodem się dowiedzieli, to on by w przyszłości dowodził watahą). Nie przepada (mało powiedziane)  za Larrym, ale w przyszłości ich relacje ulegają znacznej poprawie.

Wygląd

Jest o głowę wyższy od Selene. Jego sierść jest prawie cała czarna. Brzuch, szyja i "skarpetki" są natomiast w kolorze białym.

Relacje

Z Selene

Selene i Syriusz są najlepszymi przyjaciółmi. W WS ich relacje się pogarszają (patrz: Relacje z Larrym).

Z Larrym

Nienawidzą się... A konkretniej: Syriusz nie nawidzi Larrego. Lawrence jakoś dąży do porozumienia, ale niestety bezskutecznie. Ale w przyszłości nawiązują nić porozumienia.

Z Luną

Mają trochę odmienny charakter, ale bardzo lubią spędzać ze sobą czas. Jednym słowem: lubią się.

Związki

Z tej racji, że nie znamy jego przeszłości, nie wiemy czy przed Selene miał jakąś dziewczynę. Pierwsza znana jego partnerka, to właśnie Sel. Niestety, gdy dowiedział się, że jest jego siostrą, z wiadomych przyczyn musieli zakończyć ten związek.

W WDM ma żonę, Marinę, ale już na początku serialu dochodzi do sprawy rozwodowej[1] , w związku z czym poznaje Nadię, która jest jego pełnomocniczką... Potem łączy ich już nie tylko rozprawa...

Temperament, charakter i osobowość

Syriusz to typowy flegmatyk. Świadczy o tym jego charakter i osobowość. Jest:

  • Rozważny
  • Każdą swoją decyzję stara się najpierw przemyśleć

Przypisy

  1. Tak dla jasności: To Marina zostawiła Syriusza dla innego i to ona zażądała rozwodu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki