Fandom

Szalone kotki

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

To postacie stworzone przez Księżniczkę Kiarę.

Szalone kotki to rodzaj dzikich kotów, które znają Panią Torcik i Lady Truskaweczkę.

Historia

Szalone kotki urodziły się na Wyspie Dzikich Kotów.Tam dorastały.Pewnego dnia na wyspę przywędrowali pingwiny oraz nasze dwie gwiazdy - Pani Torcik i Truskawka.Zaprzyjaźnili się szybko, a kotki wyruszyły z nimi do Nowego Jorku.Nauczyły się obsługiwać się sprzętem technicznym, i zaczęły kręcić własny program.

Szalone kotki.PNG

Oto nasze kotki!

Kredka

Najwyższa kotka w oddziale a zarazem najstarsza.Interesuje się sportem.Ma naprawdę dużo pucharów.Jej ulubionym sportem jest jazda na BMXie oraz koszykówka.Lubi też sporty ekstremalne.Chociaż jest sławna z urody ona woli mieć inną sławę.Imię Kredka określa nie tylko jej chudą posturę, ale również kolorowe pasemka we włosach.Kiedy była mała kochała rysować.Prowadzi również program o nazwie The Kredka Show.

LolaDżi

Najfajniejsza kotka ze wszystkich.Jest wyluzowana,odjazdowa,zabawna i czadowa.Wszyscy ją bardzo lubią.Lubi grać w gry, a jej program w necie LolaDżi:W co warto grać? został ogłoszony najlepszym programem w internecie (oczywiście po The Kredka Show i Zupa Gotuje).W wolnej chwili tańczy i sprzedaje koszulki z grami.

Ruda

To najbardziej szalona kotka na świecie.Jeździ na deskorolce i autach wyścigowych.Kocha filmy akcji i horrory.Jej ulubionym pisarzem horrorów jest Stephen King.Ruda umie pisać creepypasty.Nie boi się niczego.Sądzi, że najlepszą grą na świecie jest Tony Hawk's Pro Skater i Silent Hill 2.Nikt nie wie, że Ruda potajemnie maluje obrazy z przyrodą.

Zupa

Spokojnie, to nie jest prawdziwe imię.Tak naprawdę dostała taką ksywkę kiedy była mała i wpadła do garnka z zupą fasolową.Powiedziała wtedy swe pierwsze słowa:Brakuje trochę soli.Od tamtej pory Zupa odkryła swój talent kulinarny.Ona sama napisała 3 książki kucharskie i zrobiła program Zupa Gotuje.Jest nieśmiała.W wolnych chwilach tak jak Ruda maluję, ale swoje potrawy i jedzenie.Pisze też poezję.

Więcej w Fandom

Losowa wiki