FANDOM

Szawal - nikczemny i psychopatyczny tygrys syberyjski o żądnych władzy ambicjach. Jego pomocnikami najczęściej są źli gangsterzy orangurany uzbrojeni w karabiny maszynowe.

HISTORIA ŻYCIA

Ojciec Szawala, Harim (również psychopata), pragnął za wszelką cenę dojść do władzy. W tym celu postanowił zrzucić cara rosyjskiego z tronu. Jednak przeszkodził mu młody wówczas Skipper. Doszło do krwawego pojedynku, z którego i tygrys, i pingwin wyszli w stanie krytycznym. Młody organizm Skippera szybko się zregenerował,natomiast stary Harim po tygodniu umarł. Przed śmiercą powierzył synowi tajemniczy sztylet. Szawal obiecał umierającemu ojcu, że go pomści i zostanie królem Antarktydy. Wkrótce po śmierci ojca został złapany i wywieziony do afrykańskiego zoo, gdzie dorastał w nienawiści do pingwinów.

Gdy w wieku 18 lat  zobaczył że do zoo przywieźli małego pingwinka (którym okazała się być Samara), próbował ją zgładzić, ale jego wybieg był tak dobrze zabezpieczony że nie mógł się wydostać z niego. Dopiero po latach prób udało mu się wydostać z wybiegu. Rozpoczęła się walka, w której Szawal stracił oko i część przedniej łapy, a Samara wyszła prawie bez szwanku.Od tamtej pory Szawal ma cyber-łapę(w której posiada trujący pazur) i maskę, by ukryć zmasakrowaną twarz. Od tamtej pory Samara jest też arcywrogiem Szawala.

CIEKAWOSTKI

  • Szawal jest mądry (ale nie aż tak jak Kowalski).
  • Jego maska podobna jest do maski Bane'a, wroga Batmana.
  • Jad z jego trującego pazura ma te same właściwości, co jad skorpiona.
  • Na jego sztylecie jest napisane szyfrem: Król zła i nikczemności.
  • W tworzeniu postaci pomogli użytkownicy: Madeline Hatter, Pingwiniafanka1 i Szenzii.

Images,,

Szawal i jego ojciec

Więcej z Fandomu

Losowa wiki