Fandom

Szenzii/Ciekawostki

< Szenzii

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
  • Czasem ma pircing w dolnej wardze. 
  • Jest na decie rotacyjnej*.
  • Jest o bardzo słabym podłożu psychicznym.
  • W dowodzie osobistym ma napisane: Szenzii Miranda Felucia de Zilii. 
  • Wie, co miało zajście w Danii (chyba dlatego, nie lubią się ze Skipciem): była prokuratorem, na sprawie, na której sądzono za to Skippera.
  • Jest kuratorem swojego chłopa i ma dzięki temu prawo do rozporządzania jego majątkiem. 
  • Jak jej chłopak ćpał napisała mu taką, niewinną, słodką pioseneczkę - i to jedyna jej piosenka, w której Szenzii używa słów cenzuralnych. 
  • Kiedyś jej chłopak proponował jej aby napisać piosenkę o jej traumatycznym przeżyciu, a ona zaproponowała tytuł "I kissed a Girl" ("Pocałowałam dziewczynę") ( jednak on uznał, że nie o tym należy pisać i nawet specjalnie na to zareagował co oznacza, że on o tym wie), co może oznaczać, że nasza "panienka chodzący ideał" cmoknęła się kiedyś z jakąś laską.
  • W wieku osiemnastu lat wygrała program "Xfactor".
  • Jej telefon wygląda jak biały SAMSUNG GALAXY S III i ma nawet z tyłu taki napis jak wspominany telefon, ale trudno odczytać czy tam jest napisane "SAMSUNG" czy coś innego.
  • Uwielbia pić cafe latte z karmelem. Być może z tego powodu w serialach widać, że pije tylko to albo wino...
  • Urodziła się w tym samym dniu, o tej samej godzinie i w tym samym szpitalu co Kowalski.
  • Jest dosyć wysoka- kiedy stoi na czterech łapach ma 75cm, a kiety stoi na dwóch 180cm, więc jest wyższa od AsteraSiergieja, a także swoich braci.
  • Jej menagerką jest Wendy.
  • Zespół, który jej przegrywa to Volf Quest.
  • Kiedyś zrzygała się Joeyowi do torby.
  • Istnieje teza, że w liceum chodziła z Kowalskim, a dowodem na to jest ich wspólne zdjęcie, które trzyma w szufladzie.
  • Bardzo łatwo ją rozkojażyć kiedy gotuje.
  • Kiedy musiała przejąć dowodzenie nad watahą po śmierci ojca bardzo jej to nie wychodziło.
  • Najprawdopodobniej szczeniak "Młody" Felix jest synem Szenzii i Siergieja jednak gdy była o tym mowa w serialu żekomi rodzice zmieniali temat, w odcinku "Rodzina zastępcza " Młody został adoptowany przez wilki z zoo w Londynie i już więcej nie zobaczył ani Szenzii ani Siergieja co potwierdza, że zagadka jego ojcostwa i macieżyństwa nigdy nie zostanie rozwiązana.
  • Zerwała ze Siergiejem bo zdradził ją z jej szwagrową co doprowadziło do zerwania wilków i rozwodu Howarda i Liliany (brat i szwagrowa -przyjaciółka Szenzii), jednak okazało się, że to było ukartowane przez Szaszę, która nigdy nie chciała związku Siergieja(swojego brata) i Szenzii(swojej najki). Gdy wszystko wyszło na jaw Siergiej klękał brzed Szenzii i błagał ją żeby do niego wróciła jednak ona nie mogła mu wybaczyć, że dał się zwieść Lilianie. Potem gdy wychodził z zoo potrącił go samochód i leżał w śpiączce przez pół roku. Szenzii ukrywała przed wszystkimi, i potajemnie go odwiedzała, jednak w tym czasie zdąrzyła już wziąć ślub. Gdy Siergiej wyszedł ze szpitala chciał ją odwiedzić jednak gdy odrył, że jego miłość ma męża prawie zemdlał. W odcinku "Wielka decyzja Szenzii " wilczca musiała wybrać między Siergiejem, a swoim mężęm. Oficjalnie jednak uznała, że jej uczucie do Siergieja wygasło i wybrała swojego mąża.
  • Gdy Siergiej powrócił ze swojego 6-ścio letniego wyjazdu do Lodynu oświadczył się Szenzii jednak ona z niewiadomych przyczyn nie przyjęła oświadczyn
  • W odcinku "Generał de Zili " dowództwo uznało, że poczyniła postępy dla tego dostała "oddział trudnej młodzieży" na Antartydzie, a właściwie to wcisnęli jej ten oddział ponieważ nawet nie chciała wracać do ziemi ojczystej(nie chciała zostawiać przyjaciół na zawsze). Na szczęście jest dobrą aktorką i po "przedstawieniu" straciła awans z Generała z powrotem do Młodszego generała. Jej niedoszły oddział nazwał ją "niedoszłą generał". W sumie w oddziale było 5 wilczyc nastolatków. Jedna-Kiara- poprzysięgła zemstę na Szenzii.
  • W oddziale tak naprawdę jest druga rangą jednak ze względu na płeć nie mogła przejąć dowództwa w odc "Test na szefa".
  • Większość piosenek, które "napisała" to tak naprawdę piosenki Katy Perry
  • Dzięki piosence, którą śpiewała zyskała wielką sławę
  • Jej robotyczna wersja to Szenzii.botX52J 5000

Przypisy

  • Dieta rotacyjna - gdzie się nie obrócisz, tam coś zażresz.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki