Fandom

Szeregowy

1103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze43 Udostępnij

Najsłodszy, najniższy, najniekumatszy i najnaiwniejszy z oddziału. Kocha bajkę "Słodkorożce", a jego ulubioną postacią jest Królewna Dziękuję Bardzo. W serialu pokazane są niektóre w misje, w których nie uczestniczył (np. S.T.A.N.K.).

Jest bardzo, ale to bardzo, bardzo, bardzo słodki, serio! To samo 132% uroczości! Posiada moc - "Ubersłodycz". Przyrzekł sobie, że nigdy już jej nie użyje jednak nie trzyma się tej obietnicy ze względów "służbowych". W odcinku Miłość boli zakochał się w pięknej pielęgniarce Shawnie. Jest dosyć poszkodowany z wielu względów: Skipper bezczelnie zwala na niego winę, Kowalski uważa go za niedoedukowane stworzenie i Rico wprawia go w obrzydzenie. (Matko! Szeregowy nawet nie wie, co to znaczy niedoedukowany!) Ale ma też przywileje: To właśnie on, miał na tyle odwagi, by przejąć dowodzenie nad drużyną i jako jedyny miał odwagę powiedzieć do Skippera "Zamknij się!" (odc. Szeregowy i fabryka cuksów). Ma też największe na świecie serce i sumienie!

Obserwuj jego dalsze losy w serialu Pingwiny z Madagaskaru na: Nickelodeon, tvPuls, Ytv, Comedy Central!

Fan Fakty

  • Ma młodszą siostrę Prav (fikcja Szenzii).
  • Nienawidzi Robotów (fikcja Wojtiego2000).
  • Podkochuje się w Julii (fikcja Fretki07).
  • W Pingwinach z Więzienia Szeregowy jest cichym mordercą,który zabija ofiary,gdy te patrzą na jego słodkość
  • Jest zakochany w Margaret (Fikcja Zurii122)
  • Jego nowozelandzką wersją jest Yohwa (Fikcja Xmanki).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki