Fandom

Tawariś Louisov

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij

Tawariś Louisov - drugi odcinek serialu Warsaw Penguin Company stworzony przez HUSSARYA33 i  Pingwiniafanka1 (NACIŚNIĘCIE TEGO PRZYCISKU GROZI ŚMIERCIĄ LUB KALECTWEM).

Fabuła

Przed czołówką

Na początku odcinka Rosjanie przeliczają stan swojej armii. Okazało się, że około połowy plutonu nadal leczy kaca, a jeden z szeregowych się utopił. Do tego jakiś dowcipniś pokręcił się przy zaopatrzeniu i zabrał ze sobą 3 cysterny: 2 z benzyną i 1 z wódką. W tej sytuacji podjęto decyzję o przesunięciu drugiej fazy operacji na jutro

Po czołówce

Łysy i kumple siedzą w bazie oddziału i myślą, co zrobić z ruską armią. Nagle wpada Rudy, żeby zabrać swój sprzęt. Między dresem i żołnierzem wybucha kłótnia, po której Rosjanin postanawia pomóc kumplom. Po tym (już bez Rudego) postanowiono, by nieznany Rosjanom Louis pod fałszywym naziwskiem Novosilcov wniknął w ich szeregi i poszukał sposobu, jak ich pokonać. Łysy i reszta w tym czasie mają go ubezpieczać. Louisowi udaje dowiedzieć się, że Warszawiaków wywiozą dopiero jutro. Słysząc te na wpół dobre wieści Łysy postanawia uderzyć na nich jeszcze tej nocy albo z rana. Jednak Rudy zabrał większość uzbrojenia oddziału, więc muszą zdobyć je od nowa. Postanawiają, że Louis nocą przeszmugluje broń od Rosjan oraz nakłoni ich do kolejnej popijawy samemu pozostając na uboczu. Do późnej nocy jajcarz wynosił różnego rodzaju bronie. Jeszcze przed świtem Łysy zaatakował rozwalając z RPG większość transporterów. Rosjanie, niezorganizowani i jeszcze nietrzeźwi, nie umieli zorganizować skutecznej obrony, szczególnie jak Mistrz wszedł do jednego z czołgów. Widząc pogrom żołnierzy dowództwo postanowiło się wycofać. Na końcu odcinka Łysy godzi się z Rudym.

Efektywnym zakończeniem odcinka jest hitlerowski gest Mistrza i wypowiedziane przez niego zdanie: Na wschód!!!

Cytaty

  • Generał: Jak sytuacja?
Porucznik: Z 20-30 żołnierzy nadal leczy kaca i nie mogę odnaleźć szeregowego Fiodorowa.
Oficer: On chyba wpadł do cysterny...
Generał: Mam tylko nadzieję, że miał szybką śmierć.
Oficer: Wątpię, z 5 razy wychodził się odlać.
  • Łysy: O, pan okupant się pojawił.
Rudy: Ja tylko po sprzęt, zaraz idziemy na Poznań
Łysy: Weź no się, k*rwa, ogarnij. Będziesz tak zawsze szedł ze swoimi. Pamiętasz Sarajewo, jak wysłali cię do Iraku? Kogo przez to straciliśmy?
Rudy: K*rwa, no nie pamiętam
Łysy: Ja pi*rdolę, też zapomniałem. Hiro, kogo stracilismy?
Hiro: Nie wiem, ale Blacha będzie wiedział
(wszyscy wołają Blachę)
Łysy: Już pamiętam. Straciliśmy Blachę
  • Louis: Niby jak ci przeniosę ich arsenał tak, by się nie zorientowali?
Łysy: Normalnie, kanałami
Louis: Kanalizacją? To nie ma prawa się udać!
Łysy: A AK się udawało...
  • Louis (po wygonieniu Rosjan): To co teraz?
Mistrz (wykonując nazistowskie pozdrowienie) Na wschód!!!
  • Rosyjski generał: A teraz oddajmy hołd najwybitniejszemu człowiekowi w dziejach ludzkości, naszemu wielkiemu ojcu - towarzyszowi Stalinowi!
Louis (wykonując hitlerowskie pozdrowienie): Heil Stalin!!!

Ciekawostki

  • Zapewne niektórym nasuwa się pytanie, dlaczego Rosjanie nie rozpoznali Louisa, choć pili z nim dwa dni wcześniej. Otóż kiedy Łysy kłócił się z Rudym, jajcarz stał z tyłu. A gdy potem zasiedli do wódeczki, poznali Louisa, jak już byli pijani, i nie zapamiętali jego twarzy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki