Fandom

Test

1082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Test - ósmy odcinek z serii Pingwiny z Madagaskaru: Niedopowiedziane Historie

Fabuła

Skipper organizuje dla swojego oddziału po jednym teście, które są najtrudniejsze. Sam już przeszedł taki test i teraz sprawdza swoich przyjaciół. Każdy z nich uważa, że to łatwe, ale czy to prawda?

Streszczenie

Okazuje się, że każdy z pingwinów ma walczyć ze swym nemezis. Kowalski ma przestać wszystko analizować, Rico ma przestać ciągle myśleć o destrukcji, a Szeregowy przestać być uroczy i zacząć być wredniejszym. Wybrani do testu stwierdzają, że to łatwizna. Następnego dnia nic się nie udaje. Wszystkie próby, które Skipper dla nich przygotował okazały się porażką. Nie dlatego, że były złe, ale Rico, Szeregowy i Kowalski sobie z tym nie poradzili. Kolejnego dnia Król Julian wzywa na pomoc. Szef oddziału postanawia, że za karę nie pójdą pomóc i szef idzie solo. Okazało się, że sokowirówka Juliana się zepsuła i ten popada w depresję. Skipper udaje, że nic się nie stało, ale Julian z czasem zaczyna wrzeszczeć. Oddział oprócz szefa postanawia mu pomóc. Po odkryciu prawdy każdy z nich zaczyna się wściekać. Kowalski nie analizował, co zaszło, bo nic nie zaszło. Rico czuł się zmęczony i nie miał chęci do wybuchu, a Szeregowy... zaczął wyzywać Juliana wziął młotek z brzucha Rico i zaczął gonić Juliana przez całe zoo. Pod koniec odcinka Skipper stwierdza, że każdy z nich zaliczył test prawie perfekcyjnie.

Postacie

  • Skipper
  • Rico
  • Kowalski
  • Szeregowy
  • Król Julian
  • Maurice
  • Mort
  • Marlenka
  • Antonio
  • Alice

Więcej w Fandom

Losowa wiki