Fandom

The Grece

1097stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

The Grece - zespół muzyczny, wzorujący się na starożytnej Grecji. Większość jego członków pochodzi z Wieśniaczyny Górnej. Zespół zarabia miliony kapsli i mieszka w slumsie, a członkowie to plebsySunnie Style

Członkowie

Ariadna Arachne Andromeda Apolina - tak na prawdę ma na imię Agata Aleksandra Anastazja. Jest akitą japońską. Uwielbia Francję, jednak nie przyjęto jej do zespołu "Kwiaciarnia madame Dupont", gdyż nie potrafiono docenić jej wycia śpiewu. Lubi jednak jak zwraca się do niej "madame". W zespole pisze piosenki, najczęściej o własnej rozpaczy i przeżyciach. Kapela utrzymuje się mniej więcej tylko dzięki niej.

Zenobiusz - stary, zreumatyzowany pies, mówiący, że jest labladorem czystej krwi. Stracił większość członków na wojnie w Afganistanie. Pomaga zespołowi i podtrzymuje jego tradycje. Pilnuje by wszystko było strarożytne, bo jak on sam mówi: "Pamiętam tamte czasy, kiedy dla Afrodyty się prosię zarzynało".

Ksenofont - podaje się za szefa zespołu, choć tak na prawdę nim nie jest. Zdobył ten szlachetny tytuł dzięki kursom internetowym. Zna się na muzycę, jak wół na karetach. Jest gronostajem, a futro kupił w Stanach.

Siedziba

The Grece ma swą siedzibę w garażu jakiegoś głuchego staruszka, któremu zwierzęta nie przeszkadzają. Wręcz przeciwnie, wziął je do siebie, bo miał żal tych biednych piszczących stworzonek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki