FANDOM

"Teraz 100% cukru" - Slogan reklamowy Toriopolis Fizz.

Autor: Wojti2000 (dyskusja).

Toriopolis Fizz - niesamowicie słodki napój gazowany produkowany przez firmę Toriopolis distributers, bardzo lubiany przez Werfera.

Skład:

  • Cukier.
  • Dwutlenek węgla.
  • Woda.

Historia

Toriopolis Fizz powstało w roku 1934, niestety było aż tak bardzo słodkie że stało się zakazane na terenie wtedy małego miasteczka. Gdy miasto zajął nowy burmistrz w roku 1960, zalegalizował napój i sam stał się jego wielkim fanem. W roku 1978 natomiast firma wprowadziła pierwszy gadżet - koszulki z logiem firmy sprzedawane razem ze zgrzewkami. Rok 1980 był niezbyt korzystny dla firmy. Wprowadziła ona na rynek Beczkę wyzwań, nowy produkt będący dużą beczką pełną napoju. Ten kto by ją wypił całą, wygrałby 10000 dolarów. Jedna z osób napiła się tak dużo że zemdlała z przejedzenia natomiast kolejna o mało nie pękła. Jednakże obie osoby wygrały nagrodę. Wtedy dietetycy zaczęli szkalować produkt Toriopolis Fizz promując swoje zdrowe napoje o smaku lekkich, dietetycznych klusek z ciepłym mlekiem jako alternatywy. Wtedy to, w roku 1998 kilku dietetyków dołączyło się do firmy porzucając swoją dotychczasową pracę ale reszta zaczęła bojkotować do czasu gdy zagubili się w parku Toriopolis.

Logiem Toriopolis Fizz jest czerwony trójkąt z małym, czarnym napisem "TORIOPOLIS" i dużym w barwach ostrzegawczych "FIZZ".

Produkty

  • Puszka.
  • Butelka.
  • Zgrzewka butelek.
  • Zgrzewka puszek.
  • Plastikowa beczułka.
  • Beczka wyzwań (Wycofany.).

Znani konsumenci

  • Werfer.
  • Butch "Skała" Turbo (W jego warsztacie stoi sporo zgrzewek napoju.).
  • Cassie (Na jej motocyklu znajduje się przymocowany bidon z napojem.).
  • Burmistrz Toriopolis z lat 60tych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki