Fandom

Toriopolis distributers

1098stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Autor: Wojti2000 (dyskusja).

Toriopolis distributers - główna firma założona razem z powstaniem miasta Toriopolis od którego wzięła nazwę.

Historia

Toriopolis distributers zostało założone przez emigrującego z Polski mężczyznę, 28-letniego Waldemara Czifa, gdy ten zauważył same słabe, podrobione produkty. Miasto Toriopolis było wtedy tylko kilkoma budynkami na krzyż więc postanowił rozkręcić biznes. Firma miała nazywać się Toriopolis distributors jednakże Waldemar źle pisał po angielsku i napisał "distributers". Zaczął skromnie, od dystrybucji zagranicznych produktów na rynek powoli rozrastającego się Toriopolis. Zaczęły się w nim pojawiać pierwsze samochody, i inne atrakcje. W roku 1930 wybuchła istna burza z powodu nowo wynalezionego produktu - wysoce słodkiego napoju gazowanego Toriopolis Fizz który został w całym mieście zakazany. Podczas Drugiej Wojny Światowej, firma ta dostarczała żołnierzom prowiantu i apteczek a w latach 60'tych w końcu dostała zezwolenie od nowego burmistrza na produkcję Toriopolis Fizz. Gdy w roku 1982 Waldemar zbliżał się do odejścia z tego świata, wybrał na dziedzica firmy swojego pierworodnego i jedynego syna - Jaromira Czifa. Wszyscy fani produktów Toriopolis Distributers załamali się na wieść o śmierci Waldemara gdyż wiedzieli o niesamowitej niezdarności Jaromira. Jakość produktów trochę spadła, ale nie na długo gdyż pojawił się nowy dziedzic, lub raczej - dziedziczka. Anna Czif, adoptowana w razie nagłego wypadku przybrana siostra Jaromira i wychowywana w tajemnicy przed bratem. Od tej pory firma wróciła do swoich standardów i tak jest do tej pory.

Produkty

  • Toriopolis Fizz - bardzo słodki napój gazowany wykonany prawie z samego cukru.
  • Crunch And Punch - ostry, wykwintny ale tani paprykarz z dodatkiem mnóstwa papryk, prawdziwie chińskim ryżem oraz łososiem alaskańskim. Szczególnie lubiany przez Gumma.
  • TorioWater - woda mineralna pełna witamin i minerałów, zapewniająca zapas białek tłuszczów i cukrów na tydzień.
  • Toriopolis Oil - niesamowicie łatwopalny olej, używany w swoich samochodach przez Gang Kartana.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki