Fandom

Totalny kataklizm

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Totalny kataklizm- fanowski odcinek Pingwinów z Madagaskaru.

Opis

Świat dosłownie zawala się na głowy! Budynki zawalają się bez powodu (?), rzeki wysychają lub się wylewają, roślinność znika, trzęsienia ziemi, pożary, tornada, tsunami... Pandemonium!

W dodatku w kierunku Nowego Yorku zbliża się trąba powietrzna. Skipper zleca Kowalskiemu by sprawdził przyczynę tych niepohamowanych zjawisk przyrody zanim zmiecie ich z powierzchni ziemi. Na początku pingwin wylicza iż huragan dotrze do nich w ciągu siedemdziesięciu dwóch godzin. Potem stwierdza, że za tymi zjawiskami stoi ich wbudowany w ziemię rdzeniowy reaktor. Kiedy oddział schodzi do niego okazuje się, że pod miastem był wylew lawy z jądra ziemi, który przeniósł maszynę pod zoo w Hoboken. Ekipa z przymusu wybiera się tam tylko by ich ostrzec i sobie pójść. Sasza jest zrozpaczona, że jej życie tak prędko się skończy. Szenzii proponuje jej by się do niej ewakuowała. Po pożegnaniu wilczyca dosłownie porywa klucze i pędzi do Central Parku. Kiedy pozostali mieszkańcy zoo panikują odzywa się paranoja Skippera- postanawia ocalić tylko swoje zoo, tworząc wokół niego pole, które nie przepuści żadnego wybryku natury. Kiedy Kowalski ma "wenę twórczą"  i satysfakcję z tego, że uratuje istoty żywe do bazy z niespodziewaną wizytą przychodzi (właściwie przyjeżdża)Dr Bulgot wyraźnie poturbowany i potłuczony (zapewne po wybuchu z odcinka Pingwin, który mnie kochał) i tłumaczy iż dryfował po oceanie razem z Parkerem, a ten go oszukał przez co trafił do Danii, a tam chcieli go upiec na ruszcie, ale udało mu się przejechać na gapę do Nowego Yorku, a gdy zobaczył co się dzieje na świecie przybył do pingwinów z przeprosinami, prośbą o wybaczenie i ochronę przed kataklizmami. Skipper chciał go wykopać jednak powstrzymali go Szeregowy, Rico i Szenzii. Szef zgadza się tylko ze względu na członków oddziału. Mija noc. Kowalski ciągle i bez przerwy klika coś na konsolce. Dowódca całą noc obserwował Bulgota. Chodził za nim wszędzie, również za potrzebą do basenu. Nagle do bazy wpadają Sasza i Szared obwieszczając, że wilczy wybieg przez noc zalał się wodą z basenu. Kowalski nie przerywa pracy. Pozostali zgadzają się by wilki mogły zostać. Wkrótce do bazy zaczynają przychodzić kolejne zwierzęta. Najmądrzejszy pingwin przekierowuje warstwę ochronną by była tylko dookoła bazy. Inni odblokowują kolejne pomieszczenia ze względu na tłok. Tornado zbliża się... dwa kilometry... W bazie panuje kompletna panika. Dwa metry przed Kowalski wciska guzik. Baza unosi się w wielkiej bańce nad tornadem. Włącza się również tryb ochronny. Po czterech dniach baza opada na ziemię. Widać ludzi, którzy składają cząstki budynków. Zwierzęta wychodzą z bańki. Ludzi są oszołomieni. Kowalski strzela w gruzy dziwnym promieniem, który je odbudowuje. Zostaje on ogłoszony ministrem. Z tak wielkim stresem pingwin nie może sobie poradzić. Pożycza od Bulgota memodestruktor i kasuje pamięć wszystkim. On wie o wszystkim, ale oprócz niego nikt. Wszystko jest tak jak dawniej...

Ciekawostka

  • Kowalski w tym odcinku nie odezwał się ani razu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki