Fandom

Trade Game

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Trade Game (Gra Handlu) to serial użytkownika --ZnK Twórca! (dyskusja) 14:10, maj 9, 2014 (UTC). Akcja dzieje się w Armenii, Gruzji, Azerbejdżanie i Albanii

Fabuła

Moris Ragjan to ormiański handlarz meksykańskim bimbrem - tequilą, ale większość jego fabryk jest nielegalna. Pewnego dnia do Ragjana przyjeżdża niemiecki agent - Levin Strack. Agent dostał nowe imię i nazwisko: Gilbert Bucker. Celem wysłania Levina było dowiedzenie się czegoś o brutalnym napadzie na jedną z fabryk tequilii Morisa, przez jeden z wrogich gangów. Sprawy się komplikują, kiedy Levin zostaje przyjęty do pracy przez Ragjana. Levin zaczyna coraz bardziej zadzierać z prawem, a im dłużej pracuje dla Ormiańskiej Organizacji Handlem, tym mniej zaczyna pamiętać że jest po drugiej stronie barykady.

Postacie

  • Levin Strack aka Gilbert Bucker-owczarek niemiecki, członek niemieckiej grupy antyterrorystycznej, główny bohater serialu, jeden z najbardziej znanych pracowników grupy alkoholowej Morisa Ragjana. Głos użycza mu Corey Burton.
  • Moris Ragjan- kot perski, ormiański handlarz tequilą, zarabia sporo pieniędzy, bo jego alkohol jest wyrabiany tradycyjnie i dobry. Zatrudnia biednych ludzi, i za prace przy jego wyrobie, daje im sporo pieniędzy, dlatego wielu uważa go za uczciwego. Głos daje mu Aram MP3.
  • Otari Tawaszi-buldog, gruziński handlarz winem własnego wyrobu. Jego firma Tawaszi Georgia Inc. jest wielkim rywalem Ragjan Spirt Armenia. Jego wino w porównaniu do tequilii Ragjana, jest częściej widziane w sklepach. Głos daje mu Nodiko Taszwili.
  • Ayaz Sesbinurka-tygrys, azerbejdżański najemnik, od kilku lat poluje na Ragjana, bo tajemniczy pracodawca ciągle podwyża stawkę. Ma gang i penetruje każdy zakątek Armenii, byle by tylko dorwać Morisa i odebrać pieniądze. Głos użycza mu Eldar Qasimov.
  • Zalor Marcos-orzeł, albański handlarz narko...(tak, tykami). Jego najlepszym towarem jest "Koci Pazur", do którego nałóg miał podobno Ragjan kiedy odrzuciła go żona. Raczej przyjaźni się z Morisem, ale nie podoba mu się Levin. Głos daje mu Arben Bajraktaraj.
  • Yuri Yaszczenow- krokodyl, białoruski handlarz bronią i jej ulepszacz. Raz jest dobry, a raz zły. Często jeździ Oplem Vectrą A, którym przewozi broń dla Levina i Morisa. Głos daje mu Jurij Waszczuk.

Odcinki

1 sezon:

  • Wejście do świata handlu
  • Zamach na biznesmena
  • Opowieści ze złych czasów

i inne...

Więcej w Fandom

Losowa wiki