Fandom

Trepez

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Postać fanowska stworzona przez Madeline Hatter, ale opisana przez Clawdia212.

Tygrys indochiński. Ma własny gang. Urodził się w Tajlandii.

Dzieciństwo

Trepez urodził się w Tajlandii. A potem umarła mu matka. Nie miał dokąd pójść .Aż w końcu spotkał Rambo. Odkrył, że Rambo miał podobne dzieciństwo. Od tamtej pory się zaprzyjaźnili. Postanowili wyruszyć w świat, i poszukać przeznaczenia. Dotarł na Madagaskar a tam poznał Tony'ego i Flynn'a. A gdy byli w Afryce tam zapoznali Jasper'a, który wychowywał się sierocińcu kiedy był mały. Ostatecznie spotkali Joe'a.I tak powstał Gang Trepez'a. Zaczęli podróżować nie dla zysku, ale po to by pomagać zwierzętom biednym, niechcianych, nielubianych i dzieciom, które nie miały rodziny. I pojechali do Nowego Jorku.A tam były pingwiny, z którymi się zaprzyjaźnili. Mieszkają teraz koło miasta, i tam jest ich siedziba.

Cechy

Trepez jest bardzo odważny, śmiały, waleczny, władczy i przyjacielski.Jednak czasem robi się trochę miękki i rozkleja się.

Psychika

Trepez stara się nie wybuchać na oczach przyjaciół, ale czasem nie może się powstrzymać i po prostu wychodzi mu to.

Talenty

Taniec nowoczesny hip-hop,robienie rapowych piosenek, czytanie, pisanie, wspinaczka górska, pływanie,przetrwanie w dziczy bez odpowiedniego sprzętu, kręcenie krótkometrażowych filmów z plasteliny. Do tego szereg umiejętności w walce.

Lęki

Trepez bardzo boi się wężów.

Wygląd

Trepez jak to tygrys ma pomarańczową sierść, oraz ogromne,fioletowe oczy. Na prawej łapie ma znamie w kształcie błyskawicy .Do tego na głowie małe, rude afro.

Związki

Nie miał nigdy dziewczyny, ale można podejrzewać, że jego dziewczyna będzie miała na imię Jennifer i będzie lampartem.

Ciekawostki

  • Jest teza, że spotkał Johny'ego Depp'a, bo na Facebooku jest zdjęcie z nim i Trepez'em
  • Tak jak Katie uwielbia ciastka
  • Jego ulubiony zespół to Kult i Hey
  • Wymyślił grę o nazwie Kto więcej podbije fikcji?

Więcej w Fandom

Losowa wiki