FANDOM

  • Rambo:Ale tak gdy byłem na fazie po FRUGO to nie robiłem nic głupiego? Trepez:Stary! Weszłeś do mojej szafy i pytałeś: Gdzie jest Narnia?
  • Trepez:Gdzie jest kurde moje 300 Snickersów, słyszysz!?
  • Trepez:Ale uważaj! Zabije cię jeśli przez nich zginiemy!
  • Trepez:Omnomnomn moja guma do żucia!Omnomnomnom moja guma do żucia! Jeeeeee i jjeeeeee i jejjjjj!
  • Trepez:No dalej stary! Potrafisz to! Każdy to umie! iiiiiiii....Gotowe! Idealna grzanka na dwa! Rambo:Hardcor!
  • Trepez:Wycofaj się Jasper, ośle jeden! Jasper:Ja się nigdy nie wycofam! Trepez:Przecież zginierz! Gepardzie ty durny!
  • Trepez:Jak jest raban to wezwij Flynn'a.Będzie jeszcze gorzej!
  • Skipper:Kowalski ma dla ciebie wiadomość. Trepez:Jaką? Skipper:Zostań tam gdzie jesteś.Trepez:Przecież tu jestem! Więc co to za wiadomość? Skipper:Właśnie ci ją przekazałem, tępaku! Zostań tam gdzie jesteś!
  • Trepez:Dajcie mi znać, jak pokonacie Gang Ravel'a beze mnie, dobrze?
  • Trepez:Wow! Kowalski z tymi butami porusza się szybciej, niż Tony gdy mu się pogrozi szamponem.
  • (kiedy grali w swoją wymyśloną grę Kto więcej podbije fikcji?) Rambo:To ja dodaję Tęczowego Gokarta. Trepez:A ja Złotą Gitarę.Tony:Ja diamentowy kibelek Tony'ego Hawka. Jasper:Ja tam dam Gadzylion dolarów, i dorzucę zaczarowany róg królowej Narnii Flynn:Natomiast ja daję 7 tomów Harry'ego Pottera. Trepez: Gratuluję! Podbiłeś poprzeczkę! Jesteś mistrzem w tej grze! Flynn:Naprawdę!!?? Trepez:Nie!!!
  • Trepez:Chipsy? Tony:Są! Trepez:Filmu akcji i fantasy? Tony:Są! Trep:Nasze paliwo? Ton:Co? Trep o co ci sie rozchodzi? Trep:O FRUGO co nie chodzi!
  • Trep:O nie! Mam przerąbane! Spadam do Narnii! Rambo:Pozdrów ode mnie Harry'ego Pottera!
  • Trep:Jesteś taki mądry, tak? To powiedz mi, dlaczego woda w klozecie wciąż nie działa? Joe:Bo nie włączasz spłuczki?
  • Trep:To jest bardziej skomplikowane od Incepcji!
  • Trep:Dosyć gadania, robota czeka!
  • Trep:Jestem Batmanem! Rambo:Oj jesteś, jesteś!
  • Trep:Out! (często to powtarza)
  • Joe:Chyba narobiłem w gacie. Trep:Ta, to przyniosę papier.
  • Trep:Jam jest Król Pizzy. Tony:A dajesz za darmo pepperoni?
  • Trep:Nie krzycz, bo nie robi to na nikim wrażenia.
  • (Trepez ogląda Niesamowitego Spider-Man'a a w tym czasie do pokoju wchodzi Joe) Trep:Wow! nie wiedziałem ze on zabił jego rodziców. Joe:Co!? Nie wiedziałeś, że rodziców Pottera zabił Voldemort! Trep:Nie chodzi mi o niego, chodzi mi o Jaszczura! Joe:Przecież Jaszczur nie zabił rodziców Harry'ego! Trep:Mówię o Parkerze! Joe:Kto to Parker? Trep:Peter Parker!!! Joe:Nie, ja mam na imię Joe. Trep:Spider-Man!!! Joe:Ty im jesteś! Wow! Trep:Nie! Peter Parker to Spider-Man! Joe:A no tak! To pomocnik Batmana. Trep:Nie dobijaj mnie plis.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki