Fandom

Treskov

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Treskov - postać fanowska stworzona przez Zizi113 i HUSSARYA33.

Wygląd

Treskov jest średniego wzrostu szczupłą pingwinicą. Ma błękitne oczy. Często jest widziana z małym pistolecikiem. Jest ładna, lecz (o ironio!) często jest widziana w czarnej bluzie, tak jak Łysy.

Opis

Treskov pochodzi z Petersburga. Jest twardą szefową swojego oddziału. Nie toleruje sprzeciwu od swoich podwładnych. Jest wredna, a jak kogoś nie lubi, to okropnie, i ironiczna, ale często bywa rozmarzona.

Opis postaci

Treskov urodziła się w Rosji (i ma szczerze gdzieś, co o tym myśli Łysy). Od zawsze w ograniczonym terenie sprawiło, że Jewa jest bardzo wredna. Ma dwie oddane przyjaciółki które ledwo co z nią wytrzymują. Jednak, obie są z innych krajów - Anna z Ukrainy a Aurora z Litwy. Więc zna biegle 4 języki: rosyjski, polski, litewski i angielski.

Pomimo pozorów Treskov jest waleczna, lecz na pierwszy plan wstawia dyplomację. To jest powód number two, przez który Łysy jej nienawidzi. Cytując: "Ja chcę mu tylko zrobić wpi*rdol, a ty, głupia babo, mi w tym utrudniasz!"

Jak opisuje "Swoje dzieciństwo spędziłam w całej Europie. I wiesz co, Łysy? Ta Wasza Warszawa to nawet spoko...". Oznacza to, że była w objazdowym ZOO.

Umiejętności

*Hakowanie stron

*Irytacja

*Dobrze walczy

*Posiada zdolności dyplomatyczne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki